Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 19 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 قیمت کلی کاشن تانک ایمنی - فرتو ترافیک

قیمت کلی کاشن تانک ایمنی

کاشن تانک ایمنی از وسایل مورد نیاز در راهنمایی و رانندگی می باشد که به منظور علامت دادن مورد استفاده قرار می گیرد و در ساخت آن نکات خاصی در نظر گرفته می شوند و وسایلی آشنا برای رانندگان می باشند. مناسب ترین قیمت کلی کاشن تانک ایمنی را در این مجموعه می توانید شاهد باشید که ارقامی ارزان و باور نکردنی دارد و بر اساس نرخ های مصوب برای آنها می باشد.

قیمت کلی کاشن تانک ایمنی

3 نکته در مورد کاشن تانک ایمنی ترافیکی

3 نکته در مورد کاشن تانک ایمنی ترافیکی کاشن تانک ایمنی وسیله ای است که در قسمت بریدگی ها و تقاطع جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ کاربرد اصلی این وسیله برای شب هنگام می باشد که هوا تاریک می باشد که نوار های شبرنگ موجود بر روی آنها کمک می کنند تا راننده دید بهتری داشته باشد و راه را گم نکند.

نکات مهمی در خصوص این وسیله صادق می باشد که در اینجا به بیان برخی از آنها پرداخته می شود:

  1. در ساخت آنها از مواد اولیه پلاستیکی استفاده می گردد و دارای رنگ های کاربردی در راهنمایی و رانندگی مانند نارنجی می باشند.
  2. بر روی آنها نوار هایی از جنس شبرنگ قرار می گیرد که نور را به خوبی انعکاس می دهند و به این ترتیب امکان دید بهتری ایجاد می کنند، همچنین رنگ نارنجی آنها به گونه ای می باد که در روز هم بهتر دیده می شوند.
  3. دارای حالت سه بعدی و قابلیت نصب می باشند و از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و فیزیکی برخوردار هستند؛ بنابراین هر کدام از آنها تا مدت های طولانی قابل استفاده بوده و طول عمر مفید بالایی خواهند داشت.

مراکز خرید کاشن تانک ایمنی

مراکز خرید کاشن تانک ایمنی کاشن تانک ایمنی برای بسیاری از قسمت های جاده ای مورد نیاز می باشد؛ بنابراین مدل های مختلفی از آنها تولید می شود که بیشتر از نظر اندازه متفاوت می باشند که توسط مامورین در جاده ها نصب می شوند؛ این وسایل نیز مانند سایر علائم راهنمایی و رانندگی بسیار مورد نیاز واقع می گردد و کارایی بسیار دارند.

در مراکز خرید کاشن تانک ایمنی ترافیکی، بهترین مدل های این وسیله عرضه می شوند که جنس های مرغوب داشته و استاندارد های لازم برای آنها در نظر گرفته شده است؛ بنابراین هر آنچه را که لازم می باشد، دارا هستند.

برای خرید این وسایل راه های ارتباطی متفاوتی پیش روی خریداران قرار دارد که با استفاده از آنها خریداران می توانند اقدام به خرید آسان آنها هم در تعداد عمده و هم به صورت جزئی کنند، همچنین مناسب ترین قیمت های روز برای آنها در نظر گرفته می شود که بر اساس نرخ های مصوب برای آنها و بر اساس نرخ های کارخانه ای می باشد.


قیمت کاشن تانک ترافیکی

کاشن تانک یکی از محصولات و تجهیزات ترافیکی است که از صدمات شدید مالی و جانی جلوگیری می نماید. این محصول شامل قطعات جلویی و پشتی بوده و به جهت ممانعت از برخورد خودرو ها استفاده می شود.استفاده از شبرنگ مناسب در جلوگیری از برخورد لوازم نقلیه با آن از اهمیت بالایی برخورد است. انواع بشکه ها مثل بشکه ایمنی ترافیکی، بشکه ایمنی ترافیکی، بشکه ترافیکی دست دوم، بشکه ترافیکی 105 سانتی متری همین کار را انجام میدهند اما امنیت کاشن تانگ ها بیشتر بوده و هرکدام مناسب محل های خاصی هستند.شرکت فرتو ترافیک توانسته یکی از تولید کنندگان این محصول با مواد اولیه درجه یک باشد جهت ثبت سفارش خود کافیست با ما تماس بگیرید.

کاشن تانک ایمنی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما