Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 31 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 قیمت ضربه گیر ستون - فرتو ترافیک

قیمت ضربه گیر ستون

ضربه گیر ستون، ما در این مقاله با انواع انواع ضربه گیر ها و فواید و کاربردهای آنها آشنا می شویم و همچنین قیمت و خرید آنها را بررسی میکنیم. و متوجه میشویم که چه مواردی در هنگام نصب و بعد از نصب مهم هستند.این ضربه گیر های ستون از دیوارها و ستون ها در مقابل برخورد ها مراقبت می کند و از تخریب شدن لبه های تیز آن جلوگیری می کند و به همین دلیل نوع خواستار آن در صورت برخورد و آسیب دیدن آن دیگر به هزینه و زمان زیادی برای بازسازی پارکینگ نیازی ندارد

نکات ضروری و روش نصب ضربه گیر ستون

به جز نوع و مدل ضربه گیر ای که قصد خرید و نصب آن را داریم همیشه باید به چه نکاتی توجه کنیم تا به جز ضربه پذیر بودن و افزایش عملکرد آن طول عمر آن را هم برای ستون بیشتر کنیم. مهمترین آن عبارتند از تمیز بودن ستون ها قبل از نصب ضربه گیر ستون، دقت کنید که همیشه باید ستونها و دیوارها کاملا پاک و تمیز باشند در صورتی که دارای برآمدگی باشد آن را برطرف کنیم تا ضرب گیر به درستی روی آن نصب شود.

مورد دیگر این که ستون ها حتما باید خشک باشند در موقع انجام نصب ضربه گیر ستون اول کاملاً اطمینان داشته باشید که دیوارها کاملاً خشک هستند در غیر این صورت احتمال کنده شدن ضربه گیر وجود دارد. ستون را از چربی ها و گریس کاملاً پاک کنید اگر هرگونه چربی روی ستون وجود داشته باشد باعث شل شدن و افتادن ضربه گیر خواهد شد.

ضربه گیر ستون پارکینگ

ضربه گیر یا گارد ستون یک محافظ از جنس لاستیک است که دور ستون های یک پارکینگ یا هر محل دیگری قرار دارد
و مانع هرگونه خرابی و زخم و خراش بر روی آن می شود ضربه گیر ستون بیشتر در پارکینگ ها قرار دارد زیرا ماشین ها بیشتر در رفت و آمد هستند و ممکن است که یکی از ماشین ها‌ ضربه گیر ستون به اندازه خیلی زیادی موجب جلوگیری از تخریب و صدمه دیدن ستون می شود.

البته لازم به ذکر است که اگر ستون ها لبه تیز داشته باشند، ممکن است به ماشین های دیگر صدمه وارد کند و به همین دلیل ضربه گیر داشتن ضربه گیر ستون دو کاربرد دارد هم باعث هم باعث میشود که ماشین ها در اثر برخورد با آن آسیب نبیند و هم موجب می‌شود که در هنگام برخورد ماشین با ستو،ستون تخریب نشود.

در این مقاله می خواهیم بیشتر با مزایا و ویژگی ها وکاربردهای محافظ ستون آشنا شویم. انواع ضربه گیر ستون پارکینگ
ضربه گیر ستون در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام مخصوص یک محیط می باشد. بعضی از انواع ستون ها دارای انعطاف بیشتری هستند و برای ستون های استوانه ای هم استفاده میشود، که بیشتر از جنس پلاستیک و لاستیک و پی وی سی می باشند و بعضی از انواع دیگر ستون دارای انعطاف نیستند. که به آن ضربه گیر ثابت می گوییم،‌ که این نوع ضربه گیر ها برای ستون های مستطیلی استوانه ای و چند ضلعی مورد استفاده قرار می گیرد

یک نوع دیگر از ضربه گیر ها وجود دارد که دارای یک صفحه است و پهن می باشد و برای ستون های به کار برده می شود که تحت نظر هستند و حتی گاهی دیوار پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.ضربه گیر ها انواع مختلفی دارند ضربه گیر یا گارد ستون‌یک محافظ از جنس لاستیک است که دور ستون های یک پارکینگ یا هر محل دیگری قرار دارد و مانع هرگونه خرابی و زخم و خراش بر روی آن می شود ضربه گیر ستون بیشتر در پارکینگ ها قرار دارد زیرا ماشین ها بیشتر در رفت و آمد هستند و ممکن است که یکی از ماشین ها ضربه گیر ستون پارکینگ به اندازه خیلی زیادی موجب جلوگیری از تخریب و صدمه دیدن ستون می شود.

البته لازم به ذکر است که اگر ستون ها لبه تیزی داشته باشد ممکن است به ماشین های دیگر صدمه وارد کند و به همین دلیل داشتن ضربه گیر ستون دو کاربرد دارد هم باعث هم باعث میشود که ماشین ها در اثر برخورد با آن آسیب نبیند و هم موجب می‌شود که در هنگام برخورد ماشین با ستو،ستون تخریب نشود.

همچنین در این مقاله می خواهیم بیشتر با مزایا و ویژگی ها و کاربردها محافظ ستون آشنا شویم.

۱ ضربه گیر مناسب برای ستون گرد
همانطور که از اسم آن مشخص است این نوع ضربه گیر ستون برای ستون های گرد و استوانه ای می باشد و می تواند به خوبی تا شود و انعطاف خوبی دارد. در پارکینگ هایی که ستون استوانه ای دارند اغلب از این ضربه گیر نصب کرده و استفاده می کنند.

2 ضربه گیر ستون ثابت و زاویه دار
از این نوع ضربه گیر ستون ها برای دیوار هایی که به صورت چند ضلعی یا مستطیل و مربع هستند استفاده می‌شود تا مانع ضربه های خودرو به ستون ها شوند.

3ضربه گیر ستون دولایه یا دوجداره
این نوع دیگر از ضربه گیر ستون هاست که دو لایه نام دارد زیرا به دلیل طراحی جالبی که دارد در داخل آن تو خالی است اما حالت کشسانی دارد و همین هوایی که در آن وجود دارد موجب انتقال و تقسیم کردن ضربات به گوشه‌ای دیگر ضربه گیر می شود و به همین دلیل موجب کاهش خسارت احتمالی بعد از برخورد می شود.

4ضربه گیر ستون فلزی و دوجداره
این نوع ضربه گیر ها از جدیدترین نوع ضربه گیر ستون ها است که پشت آن فلز بکار رفته و دو جداره یاد لایه است یعنی در یک طرف آن از لایه های فلزی به کار رفته و در یک طرف دیگر کاملا از جنس پلاستیک یا لاستیک فشرده است که قدرت ضربه گیر بودن آن را بسیار زیاد کرده است.

مزایای ضربه گیر ستون پارکینگ

در این قسمت در مورد بعضی از و مزایای ضربه گیر ستون پارکینگ استفاده از ضربه گیر ستون صحبت می کنیم.
۱جلوگیری از تخریب و وارد شدن آسیب و شیار ها به ستون ها
۲ از ایجاد خراش و آسیب روی بدنه خودرو ها جلوگیری می کند.
۳محیط پارکینگ و هر مکان دیگری که از آن استفاده می شود را زیباتر می کند.
۴سطح ایمنی پارکینگ و هر جای دیگری که از آن استفاده شده را بالا میبرد.

خرید ضربه گیر ستون پارکینگ

ضربه گیر ستون یک محصول بسیار کاربردی میباشد و جزو لوازم پارکینگ است.و قیمت آن بستگی به نوع و جنس و کیفیت آن دارد. همانطور که میدانید یکی از مشکلات پارکینگ ها و کارخانجات این است که خودرو با لبه ستون پارکینگ برخورد میکند و موجب خسارت مالی می‌شود به همین دلیل برای جلوگیری از این اتفاقات محصول با نام ضربه گیر و محافظ برای ستون را تولید کرده و روانه بازار کردند.برای خرید ضربه گیر ستون پارکینگ کافیست همین حالا با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

ضربه گیر ستون یک نوع افزار حفاظتی است که به قسمت های تیز و گوشه های ستون نصب می شود و موجب می شود که خودرو و سرنشینان آن از خطر برخورد با ستون دور باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما