Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 12 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 فروش تابلو خیابانی سولار - فرتو ترافیک

فروش تابلو خیابانی سولار

فروش مستقیم تابلو خیابانی سولار ، در بخش های مختلف ورودی شهر ها و جاده ها سرعت گیر ها و تابلو خیابانی هایی وجود دارند که معمولاً قبل از آن از تابلو هایی جهت اطلاع به رانندگان نصب می گردد و این تابلو ها از استاندارد بالایی برخوردار هستند، قیمت انواع تابلو ترافیکی سرعت گیر متناسب با اندازه آن و همچنین تعداد سفارش داده شده قابل تعیین خواهد بود و در صورتی که از خود تولیدی این تابلو ها تهیه شوند قیمت آن نسبت به بازار ها ارزان تر می شود.

فروش مستقیم تابلو خیابانی سولار

از خصوصیات تابلو خیابانی سولار چه می‌دانید؟

از خصوصیات تابلو خیابانی سولار چه می‌دانید؟ مشخصات تابلو خیابانی سولار ۸ ضلعی و چند ضلعی تنها به چند مورد اکتفا نمی شود. در نهایت سعی می شود تا به مهم ترین موارد اشاره شده تا مصرف کننده به اطلاعات دقیقی در این باره دسترسی داشته باشد. باکیفیت ترین انواع تابلو اطلاعاتی تهیه شده از پلیمر های نشکن می باشد.

یعنی به مرور زمان ویژگی های اولیه خود را به صورت ایده آل حفظ نموده و دچار نقصان نمی شود. تنوع در سایز بندی داشته تا بتوان هر ارگانی با توجه به نیازی که دارد، ابعاد درخواستی خود را تعیین نماید. این محصول ماندگاری بالایی داشته تا خریدی رویایی را از خود بروز داده باشد.

به سادگی می توان هر نوع متن یا تصویر با فونت های مختلف و تم های متنوع را بر روی کار پیاده سازی نموده تا ویژگی های مطلوبی را از خود در زمینه های مختلف به نمایش گذاشته باشد. در جوار تابش های داغ و موج کوتاه خورشید، نوسانات جوی مثل بارش های سنگین و یخبندان دچار آسیب نشده و شکل برتر خود را با ثبات نگه می دارد.

به منظور اینکه در تاریکی شب نیز به سادگی قابل رویت باشد، بر روی کار شب رنگ زده می شود تا در اثر تابیده شدن نور وسیله نقلیه، بتوان محتویات درج شده در تابلو را مورد مطالعه قرار داد. هم چنین روکش های گالوانیزه اجازه زنگ زدن را نخواهد داد.

این تابلو ها به طور معمول از فلزاتی مثل آهن های گالوانیزه ساخته می شوند و این باعث شده که نه تنها تابلو مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی، خم شدن و شکستگی پیدا کند بلکه باعث خواهد شد که کاملاً در برابر زنگ خوردگی نیز خنثی باشد و بتوان آن را در محیط های روباز مثل جاده ها و خیابان ها نیز نصب کرد.

پخش انواع تابلو خیابانی سولار

پخش انواع تابلو خیابانی سولار پخش تابلو خیابانی سولار و انواع تابلو چشمک زن و غیر چشمک زن نئونی و… به صورت تک و عمده با قیمت و کیفیت بالا انجام پذیر است به طوری که با اولین خرید می‌ توان متوجه درجه کیفی بالای این محصولات تولید شده در کشور شد.

مشتریان برای این خرید مستقیم نیازی به حضور فیزیکی در مرکز تولید و توزیع ندارند و می توانند به آسانی از هر کجای ایران به شماره های قرار داده شده در همین صفحه تماس بگیرند تا پس از اتصال به یکی از اپراتور ها بتوانند خرید خود را ثبت کنند، همچنین می توان قبل از خرید قیمت این تابلو ها را نیز استعلام کرده و با بازار های دیگر مقایسه کرد.فروش تابلو خیابانی سولار

3

  1. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید.

  2. سلام وقت بخیر تابلوها برای راهنمایی راننده بسیار مناسب است و مفهوم ها را با علامت و نوشته می رساند و بسیار کاربردی هستند

  3. این تابلو ها به طور معمول از فلزاتی مثل آهن های گالوانیزه ساخته می شوند و این باعث شده که نه تنها تابلو مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی، خم شدن و شکستگی پیدا کند بلکه باعث خواهد شد که کاملاً در برابر زنگ خوردگی نیز خنثی باشد و بتوان آن را در محیط های روباز مثل جاده ها و خیابان ها نیز نصب کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما