Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 17 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 فروش فوق العاده تابلو علائم ترافیکی - فرتو ترافیک

فروش فوق العاده تابلو علائم ترافیکی

مرکز فروش فوق العاده تابلو علائم ترافیکی
تابلو علائم ترافیکی، جهت ایجاد ایمنی برای رانندگان و عابران پیاده بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر ایمنی، جهت مشخص شدن و مسیریابی اماکن عمومی مثل مساجد، مجموعه های فرهنگی و آموزشی و …، کاربرد دارد. این تابلو ها مطابق استانداردهای جهانی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند. تولید کننده گان، برای این محصول را با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده برسانند از فروش مستقیم استفاده می کنند.

فروش فوق العاده تابلو علائم ترافیکی

نکات مهم در خرید تابلو علائم ترافیکی

نکات مهم در خرید تابلو علائم ترافیکی امروزه اهمیت استفاده از تابلوهای ترافیکی بر کسی پوشیده نیست. شکل ها و رنگ ها هر کدام گویای مطلب مهم و حائز اهمیتی می باشد که توجه به آن ها امنیت تردد را به دنبال دارد. در این بین، تابلوهای هشدار دهنده و مسیریابی از اهمیت ویژه ای برخوردارند، عدم توجه به آن ها برخورد قانونی دارد و نصب شان توسط شهرداری ها و سازمان های ترافیکی انجام می شود. بعضی از تابلوها فقط جنبه آگاهی بخشی دارند؛ مانند تابلو بیمارستان ها، موزه ها و آموزشگاه ها، که به صورت خصوصی خریداری و نصب می شوند.

اگر قصد خرید یا سفارش تابلوهای علائم ترافیکی را دارید باید به نکات زیر توجه کنید:

1- برای خرید، ابتدا باید نیازسنجی شود تا از نظر اندازه و طرح مورد نظر، مناسب ترین را انتخاب کنید.

2-تابلو ها از جنس های مختلفی(آهن، گالوانیزه، آلمینیوم) هستند که با توجه به محل های نصب، جنس آن ها متفاوت خواهد بود؛ معمولا برای جاده ها از تابلو های گالوانیزه استفاده می شود.

3- در طراحی آن ها هم باید دقت لازم به کار گرفته شود تا انتقال پیام به درستی صورت گیرد. استفاده از فونت مناسب، یکی ار این موارد مهم است. همچنین طوری ساخته نشوند که انعکاس نور ماشین ها موجب عدم دید کافی رانندگان گردد.

4- مواد اولیه استفاده شده باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. از آنجاییکه این تابلوها باید مدت زمان زیادی در سطح خیابان ها و جاده ها نصب باشند مرغوبیت آن ها، از تعویض های مکرر و هزینه های اضافی جلوگیری به عمل می آورد.

از تابلو علائم جدید که امروزه به وفور دیده می شوند، می توان از تابلوهای سولار و ال ای دی نام برد. تابلوهای ساده شاید کمتر مورد توجه قرار گیرند ولی این مدل های جدید، با توجه به چراغ هایی که بر روی آن ها نصب شده، بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

قیمت خرید تابلو علائم ترافیکی

قیمت خرید تابلو علائم ترافیکی آیا فکر کرده اید اگر روزی تابلوهای ترافیکی وجود نداشته باشند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به نظر شما شهرهای شلوغ و پرجمعیت دنیا، بدون علائم ترافیکی چه وضعیتی پیدا خواهند کرد؟ در دنیای امروز استفاده از این علائم، به جزء لاینفک زندگی بشر تبدیل شده است. با گشت و گذاری در سطح شهر، شما شاهد کاربردهای مفید این تابلوها هستید؛ فرودگاه، بیمارستان، راه آهن، مترو، کوچه، خیابان، جاده، همه و همه به تابلوها نیاز دارند.

با این حجم استفاده، بالطبع تقاضا برای خرید این تابلوها در حال افزایش است. کارگاه های تولیدی، انواع متنوعی، از تابلو ترافیکی ساده تا مدل های جدید را عرضه می کنند. اگر برای خرید تابلو اقدام کرده باشید، با قیمت های متنوعی روبرو می شوید؛ علت این اختلاف قیمت، کیفیت های مختلف تابلو های تولید شده می باشد. بعضا افراد سودجو با استفاده از مواد بی کفیت، محصولی ارزان تری را عرضه می کنند، ولی باید توجه داشت، خرید کالای با کیفیت، علاوه بر امکان استفاده ظولانی مدت، از نظر افتصادی هم به صرفه می باشد.

برخی از عرضه کنندگان در سایت های فروش خود، تخفیف های مناسبی را برای مشتریان در نظر گرفته اند. بنابراین با خرید از سایت ها، قیمت کمتری پرداخت خواهید کرد. برای اطمینان از سلامتی کالای خود، حتما از سایت های معتبر خرید کنید.

12

  1. سلام. وقتتون بخیر. این تابلوها رو برای آموزشگاه خریدیم. هیچ ایرادی نداشتند و از خرید خودمون خیلی راضی بودیم.

  2. سلام و درود. کاش قیمت رو هم ذکر می کردید. ممنون از مطالب خوبتون.

  3. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از مقاله های خوب سایت.فرم را پر کردم‌. ممنونم که تماس میگیرید.
    خدا قوت

  4. سلام وقتتون بخیر
    بسیار محصولات خاصی دارید.ممنونم که سفارش های ما را در اسرع وقت فرستادید.بسیار عالی بودند.

  5. سلام خسته نباشید
    تابلوهای هشدار دهنده و مسیریابی از اهمیت ویژه ای برخوردارند، عدم توجه به آن ها برخورد قانونی دارد و نصب شان توسط شهرداری ها و سازمان های ترافیکی انجام می شود. بعضی از تابلوها فقط جنبه آگاهی بخشی دارند؛ مانند تابلو بیمارستان ها، موزه ها و آموزشگاه ها، که به صورت خصوصی خریداری و نصب می شوند.

  6. سلام. خسته نباشید.امروزه اهمیت استفاده از تابلوهای ترافیکی بر کسی پوشیده نیست. شکل ها و رنگ ها هر کدام گویای مطلب مهم و حائز اهمیتی می باشد که توجه به آن ها امنیت تردد را به دنبال دارد. در این بین، تابلوهای هشدار دهنده و مسیریابی از اهمیت ویژه ای برخوردارند، عدم توجه به آن ها برخورد قانونی دارد و نصب شان توسط شهرداری ها و سازمان های ترافیکی انجام می شود.

  7. به امید موفقیت تمام تولید کنندگان کشورمون که موجب ایجاد رونق اقتصادی و عدم وابستگی در تولید تجهیزات ترافیکی شده اند. حمایت از این تولید کنندگان و بازرگانانی که محصولات ایرانی را جهت فروش عرضه می کنند و خرید محصولات ایرانی، باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود و بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

  8. سلام وقت بخیر یه سوال داشتم این تابلو ها در برابر نور آفتاب کمرنگ نمیشن؟ یا اینکه در برابر شرایط آب و هوایی مثل بارون زنگ نمیزنن؟

  9. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  10. سلام … جزییات بیشتری درباره قیمت و مزیت رقابتی محصولتون و شاخص های انتخاب یک محصول مناسب در اختیا ما قرار بدید… چون مشتری نیاز داره تو این بازار بدونه که صلاحیت متمایز این محصول چیه و به خریدشون اطمینان داشته باشند. مزیت رقابتی شامل کلیه خدمات پس از فروش میشه و وفاداری مشتری رو به دنبال داره و باعث جریان درآمدی ثابت و سود آوری دراز مدت میشه که ثبات بازار و بقای تولید کننده در صورت فشار و چانه زنی عوامل تولید خواهد شد. ممنون

  11. روزبخیر می خواستم درباره سفارش قبلی صحبت کنم خیلی خوب و به موقع بار بدستم رسید متشکرم

  12. تابلو علائم ترافیکی، جهت ایجاد ایمنی برای رانندگان و عابران پیاده بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر ایمنی، جهت مشخص شدن و مسیریابی اماکن عمومی مثل مساجد، مجموعه های فرهنگی و آموزشی و …، کاربرد دارد. این تابلو ها مطابق استانداردهای جهانی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند. تولید کننده گان، برای این محصول را با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده برسانند از فروش مستقیم استفاده می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما