مرکز عرضه شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

مرکز عرضه شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری انواع رنگ ها و سایزهای محصول را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری در اختیار مشتریان می گذارد شبرنگ ترافیکی در ساخت علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای تبلیغاتی، پلاک های وسایل نقلیه و…. استفاده می شود و به صورت صفحه ای می باشد که دارای فسفر و فلورسئین است که باعث شده در شب به وضوح دیده شود و از آن نور ساطع گردد.

مرکز عرضه شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

مشخصات شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

مشخصات شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

مشخصات شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری شامل گزینه های زیر می شوند:

  • به صورت نواری از خانه های کوچکی همانند لانه زنبور می باشد.
  • در رنگ های قرمز، زرد، سبز، سفید و سرمه ای وجود دارد.
  • دارای جنس pvc است.

از کاربرد شبرنگ ترافیکی می توان به مشخص کردن حریم ها، هشدار، علامت گذاری و…. اشاره کرد و همان طور که قبلا ذکر کرده ایم مواد خاصی که در تولید آن استفاده شده است باعث گردیده در تاریکی شب انعکاس و درخشش خاصی از آن ایجاد شود.

در هنگام خرید انواع شبرنگ ترافیکی با توجه به شرایط آب و هوا آن ها را انتخاب کنید به عنوان نمونه شبرنگ های پلیمری و لاستیکی برای مناطق شرجی و گرم بهترین گزینه می باشند و یا برای پارکینگ باید از شبرنگی استفاده کنید که به دود ناشی از اگزوز و ضربه مقاوم باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید و به افزایش ایمنی جاده، خیابان، پارکینگ و… کمک نمایید.

برخی از مدل های شبرنگ قابلیت چاپ دارند به همین دلیل روی لباس های کارگران راهسازی، کارکنان و مامورین راهنمایی و رانندگی قابل استفاده هستند این نمونه تجهیزات ترافیکی هم کاربرد عمومی هم کاربرد شخصی دارند به عنوان نمونه اگر می خواهید جمعیتی را راهنمایی کنید می توانید از شبرنگ استفاده نمایید.

روش های تهیه شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

روش های تهیه شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

روش های تهیه شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری شامل گزینه های زیر می شوند:

  • روش آنلاین: در این روش می توانید بدون وقفه در زمان و با کمترین هزینه در هر نقطه ای از کشور که ساکن هستید خرید خود را انجام دهید.
  • روش حضوری: باید به صورت حضوری اقدام به خرید نمایید.

مزیت های استفاده از شبرنگ ترافیکی باعث شده خرید آن بازار پر رونقی پیدا کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • ضد ضربه و ضد آب می باشد و ماندگاری بالای دارد.
  • قیمت آن مناسب است.
  • در شب به دلیل نوری که ساطع می کند به وضوح دیده می شود.
  • در برابر مواد روغنی، بنزین و رطوبت مقاومت بالای دارد.
  • در مقابل تغییرات جوی مقاومت آن عالی است.
  • باعث ایمن سازی محیط می شود.
  • کاربرد های فراوانی دارد به همین دلیل سازمان ها و افراد مختلفی خریدار آن هستند.
8

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

  2. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

  3. سلام من سفارش دادم برای مغازم به صورت کلی عالی بود کیفیتش به شما هم پیشنهاد میکنم اگه میخواین تهیه کنید از این سایت تهیه کنید

  4. سلام. چه قدر خوبهه که برای خرید شبرنگ ها شرایطی ایجاد کردید تا مشتری بتونه به صورت اینترنتی خرید خودش رو انجام بده با این روش آلودگی هم کمتر میشه.

  5. سلام خسته نباشید
    برخی از مدل های شبرنگ قابلیت چاپ دارند به همین دلیل روی لباس های کارگران راهسازی، کارکنان و مامورین راهنمایی و رانندگی قابل استفاده هستند این نمونه تجهیزات ترافیکی هم کاربرد عمومی هم کاربرد شخصی دارند

  6. مجموعه فرتو مرکز عرضه شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری انواع رنگ ها و سایزهای محصول را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت آنلاین و حضوری در اختیار مشتریان می گذارد شبرنگ ترافیکی در ساخت علائم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای تبلیغاتی، پلاک های وسایل نقلیه و…. استفاده می شود.

  7. سلام… توضیحات بسیار خوبی در زمینه شاخص های برجسته فرایند تولید و استفاده از ماشین الات مدرن ارائه شد… این محصول در شرایط استثنایی و قالب های جدید و با خلاقیت و نوآوری قابل توجه ای نسبت به موارد مشابه در کیفیت و شکل ظاهری تولید و روانه بازار شده و به طور کامل عدم اطمینان بازار رو به شرایط مطلوبی می رسونه. من پیشنهاد می کنم حتما از صفحات سایت بازدید کنید….

  8. سلام با تشکر از سایت خوب تان لطفا شماره واتساپ خود را برای من ارسال کنید جهت تعامل بیشتر متشکرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما