قیمت سرعت گیر پلاستیکی ترافیک در مشهد

تولیدی های بسیاری در سراسر کشور و جهان مشغول به تولید محصولات متنوعی با قیمت های متفاوتی هستند که سرعت گیر پلاستیکی ترافیک یکی از آنهاست؛ این محصول که یکی از بهترین های آن سرعت گیر پلاستیکی مشهد است، به دلیل کارایی و کاربرد آن مشتریان بسیاری را مجذوب کرده است و در مراکز خرید مربوط به فروش می رسد. بسیاری از عرضه کنندگان سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان و مشهد مشغول به فعالیت هستند. برای خرید اینترنتی و مطمئن این تجهیزات می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

سرعت گیر پلاستیکی مشهد

خصوصیات انواع سرعت گیر پلاستیکی ترافیک

خصوصیات انواع سرعت گیر پلاستیکی ترافیک سرعت گیر، مانعی انحنا دار است با ارتفاع حداکثر ۵ سانتی متر و طول حداکثر ۳۰ سانتی متر که در عرض خیابان نصب شده و سبب کاهش سرعت خودرو یا در مواردی ایستادن آن‌ها می شود.

انواع مختلفی از این سرعت گیر ها موجود است که آسفالتی و پلاستیکی از فراوان ترین آنها است؛ همانطور که گفته شد سرعت گیر، وسیله ای است برای کنترل سرعت؛ انواع سرعت گیر پلاستیکی در زیر آمده است:

  • Speed
  • Speed bump
  • Speed table

نوع اول، دست انداز یا سرعت گیری است که به شکل نواری در امتداد عرض جاده قرار می گیرد، نوع دوم، دست انداز یا سرعت گیری است که به شکل صفحه هایی عریض و با استفاده از چند مهره در کنار هم در امتداد عرض جاده نصب می شوند.

نوع سوم از این محصول، این گونه است که به صورت یک صفحه عریض و یک دست در امتداد عرض جاده نصب می شود؛ هر کدام به دلیل کاربرد خود، در محل های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و نصب می شوند.

بازار سرعت گیر پلاستیکی ترافیک در مشهد

سرعت گیر پلاستیکی مشهددر بیشتر موارد، اولین خصوصیتی که بعد از کیفیت در ذهن خریدار پدیدار می آید، قیمت آن محصول است و قیمت گذاری با توجه به ارزش یک کالا صورت می‌گیرد و ارزش یک کالا نیز به خدماتی است که ارائه می‌‌دهد؛ چه خدمتی بالا تر از نجات جان آدمی؟

سرعت زیاد باعث تصادفات جبران ناپذیر شده و در رابطه با تجهیزات جلوگیری از این امر، به عهده سرعت گیر است؛ بنابراین ترفند قیمت گذاری این محصول به عواملی همچون جنس آن و نوع آن و تعداد آن بستگی دارد.

جنس پلاستیکی بیشترین طرفدار را در میان سایر اجناس دارد و از انواع نیز پر کاربرد ترین آن، صفحه هایی عریض در کنار هم قرار گرفته یا همان speed bump  است؛ تعداد آن هم بستگی به میزان عرض خیابان دارد چرا که هر چه خیابان عریض تر باشد، به تعداد بیشتر و طولانی تری سرعت گیر نیاز است.

تولید این محصول در مشهد به صورت نامحدودی انجام می شود که از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است؛ بنابراین بازار سرعت گیر پلاستیکی در مشهد رواج دارد.


خرید سرعتگیر جاده

سرعت گیر ها انواع و اقسام مختلفی دارد بعضی از ساعت ها مناسب جاده ها و بعضی مناسب خیابان ها هستند اکثرا برای سرعت گیر جاده‌ای سرعت گیر آسفالتی و سرعت گیر رمپ استفاده می شود برای اطلاع از قیمت تابلو سرعت گیر و انواع سرعتگیر و قیمت سرعت گیر پلاستیکی کافیست با ما تماس بگیرید. شرکت فرتو ترافیک قطب فروش سرعت گیر پلاستیکی اصفهان و تهران و ارسال آن به سراسر کشور است‌. برای اطلاع از قیمت های تجهیزات ترافیکی و پارکینگ و خرید سرعتگیر جاده کافیست با متخصصین ما تماس بگیرید. متخصصین ما همه روزه آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

سرعت گیر پلاستیکی مشهد

فروش سرعتگیر جاده ای

در حال حاضر از سرعت گیر پلاستیکی مشهد با بهترین کیفیت تولیدی و استفاده از مواد اولیه استاندارد و مرغوب جهت بهبود یافتن ایمنی مسیر های عبور و مروریاستفاده می شود.  سرعتگیر های جاده ای  انواع مختلفی دارند از قبیل سرعت گیر آسفالتی، سرعت گیر رمپ، پلاستیکی و لاستیکی که در واقع به عنوان یک یادآوری برای رانندگان عمل می ککنند. آن هم به منظور کاهش سرعت وسایل نقلیه در جاده های درون شهری و برون شهری. شرکت فرتو ترافیک علاوه بر تولید خود اقدام به فروش سرعتگیر جاده ای کرده است.

سرعت گیر پلاستیکی مشهد

15

  1. سلام خسته نباشید ممنونم بخاطر سایت و مطالبی که قرار دادین محصول سرعت گیر پلاستیکی ترافیک که شما تولید میکند خیلی میتونه در ایجاد نظم کمک کنه و همچنین باعث کنترل سرعت داخل شهر میشه و میتونه از خیلی خطرات جلوگیری کنه
    میخواستم بپرسم آیا نمایندگی فروش هم میدین برای این محصول یا خیر؟
    ممنونم برای تولید این محصول باکیفیت و انشاالله همه به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بزارن

    • سلام مهدی عزیز. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  2. سلام خسته نباشید. سرعتگیر در جاده از بسیاری از تصادفات جلوگیری می کند. که کار خیلی خوبی می باشد. با تشکر از شما که به فکر مردم ایران هستید.

  3. با سلام خدمت دوستان عزیز مجموعه فرتوترافیک،با سپاس از اطلاعات کامل سایت،سرعت گیر های پلاستیکی زود می شکنند و هنگامی که خودرو از روش رد میشه صدای بدی میدن بنظرم مدل خوبی نیست

  4. باسلام خدمت شما ببخشید جنس سرعت گیر از پلی اتیلن هست؟در تولید اون از شبرنگ استفاده شده که درشب قابل دید باشه؟؟دربرابر شرایط آب وهوایی و نورخورشید مقاوم هست ؟

    • سلام خانم رحیمی کمال. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  5. سلام وخسته نباشین .سرعت گیرهای پلاستیکی درخیابان و جاده لازم و ضروریه مخصوصاً نزدیک مدرسه بچه ها که ماشینها با سرعت بالایی تردد میکنن .ممنون از شما

  6. سلام
    خسته نباشید
    فروش حضوری تون فقط تو شهر مشهد هست ؟ شهرهای دیگه نمایندگی دارید ؟
    اگر آنلاین خرید داشتیم مدت زمان رسیدن محموله چقدره ؟ محصولات تون ضمانت نامه هم دارن ؟

    • سلام خانم سلیمانی. وقت بخیر.
      در اسرع وقت به دست شما میرسه. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  7. سلام سرعت گیر پلاستیکی از جمله پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی است که با هدف کاهش سرعت خودروها در سطح شهری و جاده ای مورد استفاده واقع می شود. این امر در کاهش تعداد تصادف ها بر اثر سرعت بالا موثر عمل می کند. در نتیجه بایداز کیفیت بسیار بالای برخوردار باشدکه این امر در مجموعه فرتو ترافیک محقق شده وبسیار مناسب برای جاده ها وداخل شهر میباشد.

  8. سلام خسته نباشید این سرعت گیرهای پلاستیکی شیب کمی داره و علاوه بر میاد جاده ها باعث میشه که زیر و بند ماشین کمتر صدمه ببینه ممنون از محصولات خوبتون

  9. باسلام مجموعه فرتو ترافیک سرعت گیر پلاستیکی ترافیک در مشهد جنس سرعت گیر چون از پلاستیک است بسیار خوبه. چون در فصول گرم تایر ماشینها را فرسوده نمیکند و با داشتن شبرنگ در شبها در دیده راننده است باتشکر

  10. وای اینها خیلی با کیفیت و خوبه من برای سلامت بچه هام یدونه واسه کوچمون گرفتم که ماشین ها با سرعت زیادی نیان بزنن به بچه هام .
    دستون درد نکنه با این قیمت پایین همچین چیز با کیفیتی میفروشید دستتون درد نکنه .

  11. اطلاعاتتون بسیار کامله و هرکسی به دنبال چنین محصولی باشه به سرعت در این سایت به خواسته اش میرسه. دستتون درد نکنه واقعا

  12. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان

    ممکنه جا‌هایی باشه که شهرداری قادر نباشه اون قسمت سرعت گیر بزاره برای مثال در دم در، به همین دلیل بهترین روش خرید سرعت گیر پلاستیکی و همچنین نصب آن در درب منزل می‌باشد که امروزه خیلی‌ها هستند که از این محصول استفاده می‌کنند اگر شما نیز به چنین محصولاتی نیازی دارید بهتر است آن را از همین صفحه خریداری کرده و مورد استفاده قرار بدهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما