قیمت روز سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی در یزد

قیمت روز سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی در یزد بسته به شرایط بازار متفاوت می باشد. سرعت گیر ها همان طور که از نامشان پیداست باعث کاهش سرعت اتومبیل ها می شوند و رانندگان باید به محض نزدیک شدن به این تجهیزات ترافیکی سرعت خود را کاهش دهند. بسیاری از عرضه کنندگان سرعت گیر پلاستیکی در اصفهان و یزد مشغول به فعالیت هسند. برای خرید اینترنتی و مطمئن این تجهیزات می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

نحوه صحیح نصب سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی

نحوه صحیح نصب سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی به صورت زیر می باشد:

  • برای نصب این سرعت گیر ها باید ابتدا توجه کرد که تمام قطعات سرعت گیر در یک ردیف و به طور یک اندازه کنار هم قرار بگیرند.
  • در مرحله دوم برای نصب سرعت گیر باید با استفاده از پیچ و پلاک های مخصوصی که دارند به سطح آسفالت چسبیده شوند.

امروز با افزایش جمعیت استفاده از انواع خودرو ها به طور چشمگیری افزایش یافته است. سرعت گیر های پلاستیکی ها به وسیله لاستیک منجید دار تولید شده اند. به این تجهیزات کاراستاپر می گویند. این سرعت گیرها دارای شبرنگ می باشند تا در تاریکی شب رانندگان بتوانند از دور سرعت گیر را تشخیص دهند. هنگامی که خودرو به این سرعت گیر ها نزدیک می شود باید راننده سرعت خود را کم کند. در غیر این صورت باعث می شود خودرو شما آسیب ببیند. در واقع همین موجب شده که رانندگان به خاطر محافظت از خودرو خود سرعتشان را کم کنند و از ایجاد تصادف جلوگیری کنند.نحوه صحیح نصب سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی

از مزیت های استفاده از سرعت گیر های پلاستیکی به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این سرعت گیر ها نیازی به نقاشی ندارند. درحالی که سرعت گیرهای آسفالتی باید نقاشی شوند. که این به نوبه خودش باعث شده در هنگام نقاشی جاده بسته شود و باعث ایجاد ترافیک شود.
  • نصب این سرعت گیر ها بدون ایجاد کثیفی به راحتی انجام می شود.
  • این سرعت گیر ها را می توان در هنگام تعمیر جاده به راحتی باز و بسته کرد.
  • هزینه تعمیر و نگهداری این سرعت گیر ها به راحتی انجام می شود.
  • از نظر هزینه نسبت به سرعت گیر های آسفالتی بسیار به صرفه می باشند.

پرفروش ترین سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی در یزد

پرفروش ترین سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی در یزد

پرفروش ترین سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی در یزد بازار پر رونقی دارد. سرعت گیر ها با نام هایی مانند ساندویچ و قطع کننده سرعت هم شناخته می شوند. سرعت گیر های پلاستیکی از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند به خاطر همین زمانی که اتومبیل ها به روی آن ها حرکت می کنند. دچار شکستگی نمی شوند. این نمونه سرعت گیر ها مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما و تغییرات دمایی دارند.

این نمونه سرعت گیر ها بسیار بادوام می باشند و با گذشت زمان دچار فرسودگی و شکستگی نمی شوند.

قیمت روز سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی در یزد

سرعت گیر ساندویچی

سرعت گیر ساندویچی و سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی، ابزار هایی که با شرکت فرتو ترافیک، شرکت تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی، بهبود و ایجاد نظم در جاده‌ ها را در دستان شما قرار می‌ دهند. با سرعت گیرهای ساندویچی ما، قادر خواهید بود به راحتی و به سرعت سوئیچ مسیر را به نظر دیگران نشان دهید و همچنین با سرعت گیر های ترافیکی پلاستیکی ما، می‌ توانید به آسانی محل‌های خطرناک را معلوم و نمایان کنید. فرتو ترافیک، با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری مدرن، سرعت گیرهای با دوام و مقاوم را تولید می‌ کند.

ما به عنوان یکی از برترین شرکت‌ های تولید کننده تجهیزات ترافیکی، تمامی محصولاتمان را با دقت و استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کنیم.

8

  1. با سلام و روز بخیر خدمت ادمین عزیز
    امروزه با افزایش خودروها و وسایل نقلیه تصادفات نیز افزایش پیدا کرده است که با نصب این سرعت گیر ها در خیابان های داخل شهر سرعت خودروها کنترل میشود و خطر تصادفات کاهش چشم گیری داشته است

  2. سلام می کنم عرض ادب و احترام دارم به شما عزیزان و ادمین محترم سایت ترافیکی ها لطفاً قیمت روز صورت گیر ترافیکی پلاستیکی را بفرمایید ممنون درود بر شما.

    • سلام طاهر عزیز. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  3. سلام استفاده از اقلام ترافیکی درشهرها اجتناب نا پذیره ولی بعلت عدم آشنایی بانصب آن هم سرگیرها ازبین میروند وهم خودرو ها آسیب میبینند

  4. عرض ادب دارم و احترام و خسته نباشید در سایت ترافیکی ها. خواستم قیمت روز سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی رو بفرمایید و اینکه نحوه ارسال تان به چه صورت است و چند روز طول میکشد که به دست مشتری برسد ممنون از سایت خوبتون.

    • سلام طاهر عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  5. سلام وقت بخیر.سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی خیلی محصولی خوبیه و تشکر میکنم بابت توضیحات در مورد نحوه نصب این محصول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما