قیمت تابلو ترافیکی شبرنگ صادراتی

معمولاً تابلوهای ترافیکی که در شهر های بزرگ نصب می‌ شوند از نوع تابلو ترافیکی شبرنگ صادراتی می‌ باشند. قیمت تابلو ترافیکی شبرنگ صادراتی برای شرکت‌ های بزرگ که می‌ خواهند در این زمینه‌ ها فعالیت کنند به قیمتی می شود که مشتریان از آن راضی باشند. فروش تابلو شبرنگ نیز به صورت بسیار ویژه‌ ای انجام می شود. خریداران از خرید این نوع از محصولات راضی هستند.

قیمت تابلو ترافیکی شبرنگ صادراتی

انواع تابلو ترافیکی شبرنگ در بازار

انواع تابلو ترافیکی شبرنگ در بازار تابلو ترافیکی شبرنگ انواع مختلف و مدل های بسیار متنوعی دارد. در واقع این تابلوها برای تبلیغات و یا برای آگاهی دادن برخی از علائم ترافیکی برای شهروندان ساخته شده‌ اند. خصوصیت بسیار ویژه‌ ای که در آنها وجود دارد شبرنگ بودن آنها است. شبرنگ بودن به این معنا است که حتی در هنگام شب که نور کافی برای دیدن این تابلوها وجود ندارد این تابلوها می‌ توانند که دیده بشوند و در واقع مشکلی برای دیدن آنها وجود ندارد.

  1. مدل های مختلف آن عبارتند از مدل هایی که به حالت پایه دار می باشند. این مدل ها بیشتر در کنار جاده ها و خیابان ها نصب می شوند. این مدل‌ های پایدار اندازه ارتفاع آن ها به صورتی ساخته می شود که همه بتوانند که به خوبی آنها را مشاهده نمایند.
  2. مدل‌ های دیگر مدل‌ های ثابت آن می‌ باشد که معمولاً بر روی پل ها نصب می شود و در ارتفاعات گذاشته می‌ شود. این نیز یکی از انواع این تابلوهای تبلیغاتی ترافیکی می باشد که در شکل های متنوع مربع، مستطیل، لوزی ساخته می‌ شوند.

قیمت فروش تابلو ترافیکی شبرنگ

قیمت فروش تابلو ترافیکی شبرنگ قیمت فروش تابلو شبرنگ با قیمتی که در واقع برای اصل محصول وجود دارد بسیار متفاوت است. در بسیاری از مناطق جهان معمولاً یک قیمت برای کالا ثبت می‌ شود و این قیمت بنابر عواملی مانند سود فروشندگان، سود شرکتی که به عنوان سازنده می باشد و نوع ماده هایی که سازنده مصرف کرده است تا آن را بسازد و همه اینها گذاشته می‌ شود.

در این مناطق مشتریان شاهد یک قیمت در طول یک ماه و حتی چند ماه می بباشند و این می‌ شود که نرخ تورم برای اجناس حفظ می‌ شود. در کشور ما با توجه به سوء مدیریتی که وجود دارد قیمت فروش تابلو ترافیکی شبرنگ متفاوت می باشد.

دلیل این تفاوت قیمت بسیار واضح و روشن می باشد و باید کارشناسان فروش حتماً به این نوع از تفاوت ها توجه کنند تا مشتریان در زمان خرید تابلو ترافیکی به مشکل بر نخورند. خریدارانی که برای محصولات وجود دارد اداره هایی هستند که به عنوان اداره ثبت علائم ترافیکی و یا دارای تبلیغاتی فعالیت می کنند.

4

  1. خدا قوت
    قیمت و هزینه ارسال تابلو ترافیکی شبرنگ به شهرستان ها به چه صورت است؟

    • سلام خانم پهلوانی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  2. سلام روز بخیر
    میخواستم در رابطه با چندین محصول قیمت بگیرم نمیشه قیمت ها رو داخل سایتتون درج کنید؟ فکر میکنم اینجوری خیلی راحت تر باشه.

  3. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده تابلو ترافیکی به چه صورتی باید اقدام کنم ؟ تا چه اندازه خرید به عنوان خریدعمده حساب میشه ؟
    کالایی که به صورت عمده خریداری شده چند روزه به دستم میرسه ؟ شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما