فروش فوری شبرنگ لانه زنبوری در ایران | بازار فروش شبرنگ لانه زنبوری در کشور

 شبرنگ صفحه ای است که به دلیل دارا بودن ماده فلورسئین و فسفر در تاریکی نور ساطع کرده و بدرخشد و باعث می شود به وضوح در شب دیده شود. شبرنگ لانه زنبوری یکی از انواع گوناگون شبرنگ است که در ساخت تابلو های تبلیغاتی، علائم راهنمایی و رانندگی، پلاک های وسایل نقلیه، علائم ایمنی و … مورد استفاده قرار می گیرد. فروش فوری شبرنگ لانه زنبوری در ایران، از طریق پرداخت درگاه امن برای خرید اینترنتی انواع شبرنگ با کیفیت بالا، قیمت مناسب، سفارش و ارسال محصولات به همه نقاط کشور در کمترین زمان ممکن فراهم شده است. از مزایای شبرنگ لانه زنبوری می توان به ضد آب بودن، ضد ضربه، وضوح بالا، قیمت مناسب و طول عمر بالای آن ها اشاره کرد. یکی از محصولاتی که بیشترین کاربرد را در فرآیندهای ترافیکی و کنترل ترافیک دارد، شبرنگ ترافیکی است
که به شکل‌های مختلفی می‌تواند ایفای نقش کند. به همین دلیل خرید شبرنگ
ترافیکی در برنامه کاری بسیاری از اشخاص و سازمان ها دیده می‌شود. یک شبرنگ
ترافیکی می‌تواند همانند یک چراغ راهنما یا یک تابلو ترافیکی عمل
کند و در کاربردهای شخصی و عمومی استفاده شود. اگر یک پارکینگ بزرگ داشته
باشید یا بخواهید محدوده یک مسیر را مشخص کنید و یا قصد راهنمایی یک گروه
یا جمعیت را داشته باشید، این شبرنگ های ترافیکی هستند که در بسیاری از
موارد به شما کمک می کنند.
می توانید لیست قیمت شبرنگ لانه زنبوری و قیمت شبرنگ ترافیکی از کاتالوگ محصولات هر شرکت در سراسر کشور دریافت کنید.

فروش فوری شبرنگ لانه زنبوری در ایران | بازار فروش شبرنگ لانه زنبوری در کشور

لیست قیمت عمده محصولات جهت فروش فوری شبرنگ لانه زنبوری در ایران :

 فروش فوری شبرنگ لانه زنبوری در ایران با استفاده از سفارش خرید به صورت اینترنتی در مجموعه ترافیک ساز فراهم می باشد. به دلیل تغییر نوسانات ارزی و همچنین قیمت محصولات، اقدام به فروش فوری محصولات خود کرده است و همچنین جهت اطلاع رسانی دقیق تر به مشتریان و جهت اطلاع از قیمت محصولات سعی بر این شده است که بهترین و  نازلترین قیمت برای محصول موردنظر به مصرف کنندگان محصولات ترافیکی و شبرنگ داده شود.

فروش فوری شبرنگ لانه زنبوری در ایران

فروش فوری شبرنگ لانه زنبوری در ایران برای دریافت لیست قیمت های فروش فوری شبرنگ های لانه زنبوری در ایران، 3 ساله، 5 ساله، 7 ساله و شبرنگ 10 ساله و انواع شبرنگ های لانه زنبوری در تمامی رنگ ها جهت استفاده در تابلو های ترافیکی، به نمایندگی ها و فروشگاه های شبرنگ در سراسر کشور مراجعه نمایید.

مشخصات و ابعاد شبرنگ لانه زنبوری

مشخصات و ابعاد شبرنگ لانه زنبوری ابعاد و مشخصات کیفی شبرنگ لانه زنبوری بر روی هر کدام از محصولات ذکر شده است. شبرنگ لانه زنبوری به صورت نواری با طول 15 تا 20 متری و عرض 10 سانتی متری در رنگ های سبز، زرد، فسفری و قرمز به صورت رولی قابل ارائه می باشند. شبرنگ لانه زنبوری همچنین با عرض 5 سانتی متر نیز قابل ارائه است که با توجه به سایر ابعاد موجود در بازار قیمت پایین تری دارد. شبرنگ لانه زنبوری در انواع: لقمه ایی _ ساده _ فلش دار نیز موجود است، که بر روی این شبرنگ ها یک لایه لمینیت محافظ وجود دارد که از شبرنگ در برابر فرسوده شدن و تکه تکه شدن در اثر نور خورشید و رطوبت زیاد محافظت می کند.

کاربرد شبرنگ لانه زنبوری

کاربرد شبرنگ لانه زنبوری شبرنگ لانه زنبوری با توجه به نوع کاربرد آن در رنگ ها ، طرح ها ،اندازه ها و کیفیت های متفاوت تولید می شود. شبرنگ های لانه زنبوری کاربردهای بسیاری دارد و از آن ها می توان در تولید لوازم تزئینی ،ساختمانی ،برخی از ماژیک ها و وسایل اسباب بازی، گل های مصنوعی و طراحی روی پارچه ها و همچنین ساخت تابلوهای ترافیکی و جاده ای مورد استفاده گیرد. همچنین خرید شبرنگ لانه زنبوری به منظور بکارگیری در لباس کارگران شهرداری، نیروهای امداد جاده ای و مأمورین راهنمایی و رانندگی جهت پیشگیری از وقوع خطرات احتمالی جاده ای در شب به دلیل تاریکی و خاصیت درخشش این شبرنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارزان ترین شبرنگ های لانه زنبوری

ارزان ترین شبرنگ های لانه زنبوری جهت دریافت ارزانترین شبرنگ های لانه زنبوری، شبرنگ ساده و رده مهندسی کاتالوگ ها، می توان از طریق ارسال ایمیل، پیامک و یا با مراجعه به نمایندگی های سراسر کشور از لیست قیمت های شبرنگ لانه زنبوری ارزان اطلاع پیدا کرد. برخی نمایندگی ها نیز در سایت های خود ارزان ترین شبرنگ های لانه زنبوری را قرار داده اند.

بازار فروش شبرنگ لانه زنبوری در کشور

بازار فروش شبرنگ لانه زنبوری در کشور

 بازار فروش شبرنگ لانه زنبوری در کشور به دلیل نوسانات ارزی یا تغییرات شدید در قیمت شبرنگ های لانه زنبوری و همچنین افزایش نرخ ارز و کاهش قدرت خرید مردم از محصولات موردنظر با کیفیت، با کاهش فروش مواجهه شده است. ایجاد تنوع در محصولات و تولید شبرنگ لانه زبنوری ارزان با کیفیت برای استفاده در برخی مصارف مانند لوازم تزئینی، وسایل اسباب بازی، طراحی و مانند آن ها به رونق بازار فروش این محصول در کشور کمک می کند. طراحی و تولید تابلو های معابر، تابلو اسامی کوچه و خیابان با شبرنگ رده مهندسی و ضمانت کیفیت و تولید تابلو های ترافیکی از طراحی تا ساخت، ارسال به تمام نقاط کشور با مجوز تولید از اداره صنعت، معدن و تجارت، از مشخصه های مهم بازار فروش شبرنگ لانه زنبوری در کشور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما