فروش اینترنتی تابلو های جاده ای در بازار | ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر

 

تابلو های جاده ای، تابلو آزاد راه که همان تابلو جاده ای می باشد یکی از پر کاربردترین تجهیزات ترافیکی است که در جهت راهنمایی راننده ها و همچنین عابرین پیاده برای یافتن بهترین و درست ترین مسیر کاربرد دارد. این نوع تابلوها انواع مختلف و متفاوتی را دارا هستند. تابلوهای اطلاعاتی شامل انواع تابلوهای هدایت مسیر، بزرگراه ها و …. می باشند.

این تابلوها، در کنار جاده ها، در فواصل منظم نصب می شوند تا جلوی تردد اشتباهی افراد را گرفته و عبور و مرور جاده ای را بهینه سازی کنند. این تابلوها به سه گروه تابلوهای انتظامی، اطلاعاتی و هشدار دهنده تقسیم می شوند.

فروش اینترنتی تابلو های جاده ای در بازار، طی انواع و اقسام فعالیت های مختلف انجام می گیرد. فروشنده های مختلفی هستند که محصولات خود را در قالب فروشگاه های اینترنتی به شما عزیزان معرفی می کنند. هدف عمده این دوستان، ارائه بهترین خدمات در بهینه ترین شرایط ممکن است.

فروش اینترنتی تابلو های جاده ای در بازار | ارزانترین لیست قیمت تابلوهای راهنمای مسیر

قیمت تابلوهای راهنمای مسیر :

تابلوهای راهنمای مسیر، بر اساس نوع طراحی ها و دیگر فاکتورها، قیمت های متفاوتی دارند. این قضیه همچنین در مورد قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی نیز صدق می کند. شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی به طور معمول، قیمت های متفاوتی را نیز برای محصولات خود معین می کنند. رنج قیمت این تابلوها از 38 هزار تومان شروع شده و به بالا می رود. خریداران می توانند با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی، از تمامی این قیمت تابلو های جاده ای اطلاع کافی کسب کنند. البته گفتنی است استفاده از شبرنگ در تابلو در مقایسه با تابلوهای بدون شبرنگ، قیمت کلی محصول را افزایش می دهد.قیمت تابلوهای راهنمای مسیر :

تابلو جاده ای

اگر به دنبال تابلویی هستید که احتیاط تحت تعلیم را با قدرت بیان کند، تابلوهای جاده‌ای فوق‌العاده کارآمد و کاربردی هستند. در شرکت فرتو ترافیک، به عنوان یکی از متخصص‌ترین تولیدکنندگان تابلو های جاده‌ ای، تابلوهایی را با کیفیت برتر و قابلیت خوانایی فوق‌العاده تولید می‌کنیم. تابلو جاده‌ ای احتیاط تحت تعلیم از طریق خلاقیت طراحی، بهترین راه‌حل‌ها را برای مسائل ترافیکی ارائه می‌دهند. با کاربردهای متنوعی نظیر راهنمایی مسیر، اخطارهای ترافیکی و محدودیت‌های سرعت، تابلوهای جاده‌ای ما کمک می‌کنند تا رانندگان امنیت و راحتی بیشتر را در جاده‌ها تجربه کنند.

تابلوهای جاده‌ای فرتو ترافیک، بهترین عنصر جذب مشتریان عزیز هستند. برخی از ویژگی‌های برجسته شامل کیفیت بالا، قیمت ارزان، و فروش اینترنتی است. در بازار تابلوهای جاده‌ای، ما با ارائه بهترین و منحصر به فردترین لیست قیمت، شما را در خرید مناسب و هوشمندانه راهنمایی می‌کنیم.

 

قیمت تابلوهای راهنمای مسیر تحت تاثیر اصول و مبانی آن :

تابلوهای راهنمای مسیر از نظر ساختاری، دارای مشخصات زیر هستند:

  1. شکل
  2. رنگ
  3. نوشتار
  4. نقوش
  5. و علائم تصویری

بی تردید برای خریداران، آنچه که بسیار اهمیت دارد این است که محصول مورد نیاز خود را با بهترین نوع قیمت در بازار خریداری نمایند. برخی اظهار نگرانی کرده اند که برخی فروشندگان قیمت های نامناسبی را برای تابلو ها عنوان می کنند. قیمت گذاری محصولات فوق، و اصول مربوط به آن از مواردی است که همواره مهم بوده و در آینده نیز اهمیت خود را حفظ خواهد کرد. بطور کلی قیمت مواد اولیه، ترکیبات ضروری نظیر شب رنگ ها، نحوه طراحی، نرخ ارز صادراتی و ….. می تواند تاثیر بسیار زیادی بر نحوه قیمت گذاری تابلو های مسیر و تابلو های جاده ای داشته باشد. بدیهی است که قیمت برای انواع مختلف محصولات نظیر تابلو گرافیکی گالوانیزه، تابلو گرافیکی گاردریل، تابلو علائم ترافیکی، تابلو سولار، تابلو با پوشش شبرنگ های جاده ای و … متفاوت است.قیمت تابلوهای راهنمای مسیر تحت تاثیر اصول و مبانی آن :

نحوه طراحی ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر :

نحوه طراحی، ساخت و نصب تابلوهای مسیر تابلو های جاده ای در نمونه های مختلف متفاوت می باشد. در این مرحله، متناسب با استانداردها، ضوابط، و دیگر فاکتورها، همچنین سلیقه و نوع تابلوی سفارسی تابلوها طراحی می شوند . از فاکتورهای مهم در این بخش می توان به، کیفیت مواد اولیه، کیفیت شب رنگ مورد استفاده همچنین پایه تابلو ها اشاره کرد. پایه تابلو بر اساس نوع تابلو، ابعاد، استانداردها و محاسبات لازم در جهت ایستایی، سرعت وزش باد محل نصب و … طراحی می شود. این پایه ها، جهت نصب علائم و نوشتارهای راهنمایی رانندگی، به صورت عمودی، عمودی دستک دار، و دروازه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه طراحی ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر :

اصول نصب تابلوهای راهنمای مسیر :

  1. تابلوی راهنمای مسیر باید در فاصله ای قابل درک و رویت نصب شده باشد.
    تا راننده در فرصت مناسب موقعیت مورد اطلاع‌رسانی را درک و به راحتی تصمیم گیری نماید.
  2. تابلوهای راهنمایی مسیر باید شرایط فوق را به طور یکسان در  شرایط جوی و مقاطع زمانی مختلف (روز یا شب) فراهم نماید.
  3. رعایت اصل یکنواختی و هم شکلی به نحوی که استفاده کنندگان از مسیر را در  به کارگیری صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هدایت نماید.

بدیهی است در هنگام نصب تابلو ها، می بایست به محل نصب،ابعاد، جنس، ارتفاع تابلو و دیگر فاکتور ها توجه ویژه ای داشت. گفته می شود بطور معمول، تابلو های ترافیکی ، تابلو های جاده ای عابرین پیاده برای مشاهده در فواصل نزدیک ساخته می شوند، در حالیکه تابلو های موجود در اتوبان ها، آزاد راه ها و … برای فواصل دور طراحی می شوند.

اصول نصب تابلوهای راهنمای مسیر :

انواع تابلوهای راهنمای مسیر (تابلوهای راهنمای مسیر) :

تابلوهای راهنمای مسیر در دو نوع :

  1. مستطیلی
  2. و پیکانی (پرچمی) ساخته می‌شوند.

همچنین انواع دیگری را نیز می توان به این لیست اضافه کرد نظیر: تابلو و مارک های برجسته فلزی، انواع پلاک های کد پستی، تولید پلاک های شهرداری، پلاک های اشتراک آب، انواع پلاک برق و گاز، تابلوهای معابر پایه دار، تابلوهای دیوار کوب، تابلوی میادین، تابلوهای شهدا، انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی و … .

همچنین نوع دیگری در تقسیم بندی نیز اینجا معتبر است نظیر تابلوهای بازدارنده، تابلوهای هشدار دهنده ( خطر)، تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری و همچنین تابلوهای محلی.

انواع تابلوهای راهنمای مسیر (تابلوهای راهنمای مسیر) :

فروش اینترنتی تابلو های جاده ای در بازار

فروش اینترنتی تابلوهای جاده ای در بازار، با گسترش اینترنت و فضای مجازی، رونق زیادی یافته است؛ به گونه ای که می توان با مراجعه به صفحات مختلف وب، با دسته ای از این فروشندگان آشنا شد. شما دوستان می توانید برای خرید علائم ایمنی، به این فروشگاه های اینترنتی سر زده و سپس متناسب با نیازهای خود محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. فروش اینترنتی، در دو قالب فروش عمده و فروش کلی قابل انجام است. فروش اینترنتی تابلو های جاده ای در بازارتابلو های جاده ای

شرکت های تولید تجهیزات ترافیکی و تابلو های جاده ای

شرکت های تولیدی بسیاری هستند که امر فروش تجهیزات راهنمایی و رانندگی را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. این شرکت ها بعضا، کار ساخت تابلوهای ترافیکی تابلو های جاده ای را نیز در دستور کار خود قرار داده اند. شرکت های تولید تجهیزات ترافیکی و تابلو های جاده ایتابلو های جاده ای

صادرات تابلوهای ترافیکی به کشور های همسایه

اولین مرحله در صادرات، همیشه پیدا کردن مشتری خارجی است. خوشبختانه، صادرات تابلوهای ترافیکی طی سال های گذشته رشد فزاینده ای را در کشور داشته و مشتریان خارجی را نیز به خود جذب کرده است. کشورهای آفریقایی، عراق و … صادر می شود. ارائه بهترین محصولات، همراه با طراحی های کاربردی و زیبا از اصول اولیه صادرات این نوع محصول می باشد.

گفته می شود صادرات انواع تابلو های جاده ای و ترافیکی، همچنین صادرات انواع تجهیزات جاده ای می تواند منجر به ایجاد بازاری پر رونق همراه با ارز آوری بالا در جهت افزایش کار آفرینی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور شود. این امر منجر به رونق یافتن خرید تابلو های ترافیکی توسط مشتریان خارجی گشته است.صادرات تابلوهای ترافیکی به کشور های همسایهتابلو های جاده ای

فروشنده انواع تابلوهای ترافیکی

همانطور که پیشتر گفته شد انواع مختلف تابلوهای ترافیکی در کشور تولید و فروخته می شوند. فروشندگان تابلوهای ترافیکی در تناسب با هزینه های مورد نیاز برای تولید، بازاریابی، دپوی محصولات، و … امر فروش را انجام می دهند. برای خرید علائم ایمنی، کافی است که شما دوستان، به مراکز معتبر موجود در کشور یا نمایندگی های مختلف سری بزنید. فروشنده انواع تابلوهای ترافیکی

مشخصات و سایز های مختلف تابلو های جاده ای

مشخصات و سایز های مختلف تابلو های جاده ایمشخصات تابلو های جاده ای بر اساس نیاز و کاربری های مختلف، متفاوت می باشد. بدیهی است که ابعاد و سایز تابلو می بایست بر اساس اصول و استانداردهای امروزی، ساخته شود. همچنین اندازه و رنگ حروف به کار رفته در آن، باید بر اساس قوانین و ضوابط کشور باشد. مثلا گفته می شود که تابلوهای جاده ای، باید از فاصله دور نیز قابل تشخیص باشند و به شکلی تولید شوند که در صورت بروز تصادف، به خودروها آسیبی نرسانند.

این تابلوها در سایزهای 60*60 ، 20*60، 50*75، 40*40، 50*33 ، 37*37 و …. تولید می شوند.

12

    • سلام حسن عزیز. وقت بخیر
      بله جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  1. سلام و وقت بخیر به جرات میتونم بگم از بهترین شرکت ها و سایت هایی هستن که تابلو های جاده ای رو به فروش میرسونن و شما خیلی راحت میتونین با مشاوره رایگانی ک میدن بهترین جنس و تابلو رو برا یخودتون انتخاب کنین از همینجا تشکر میکنم از این شرکت محترم

    • سلام خانم مرادی. وقت بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  2. سلام ، تابلو هایی که برای املاک شخصی و آگاهی افراد از خطر باشه هم تولید میکنید ؟ ممنون از سایت هیچ جایی نتونستم از این راهنما های جاده ای پیدا کنم غیر از اینجا

    • سلام مهدی عزیز. روز بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  3. سلام وقت به خیر با صادرات این محصولات ارز آوری خوبی نصیب کشورمان می‌شود و از لحاظ اقتصادی به کشورمان کمک می‌شود.

  4. سلام خسته نباشید
    فکر کنم این محصولات بیشتر از طرف شهرداری ها و استان داری ها خریداری بشه .
    البته آموزشگاه های رانندگی هم تا حدودی به این محصول نیاز دارن برای آموزش هنرجوهاشون .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما