عرضه کنندگان استاپر مستطیل درجه یک

یکی از تجهیزات ترافیکی بسیار پرکاربرد که نقش هشدار دهنده دارد استاپر می باشد. این محصول در جاده ها و اتوبان ها نصب می شود و جهت آگاه نمودن رانندگان نسبت به سرعت مورد استفاده قرار می گیرند. استاپر مستطیل یکی از بهترین این محصولات است که نسبت به نوع گرد آن کاربرد بیشتری دارد. عرضه کنندگان استاپر درجه مستطیلی یک اقدام به ارائه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب به سراسر کشور نموده اند و سفارش خرید مستقیم آنها امکان پذیر است.

عرضه کنندگان استاپر مستطیل درجه یک

شناخت انواع استاپر مستطیل

شناخت انواع استاپر مستطیل

استاپر یکی از ابرار های ترافیکی است که در بسیاری از جاده ها و خیابان ها می توان آن را مشاهده نمود. این استاپر بر اساس اندازه و برجستگی ها روی سطح آن به دسته های مختلفی تقسیم می شود. همه انواع این محصول از جنس پلاستیک پلی اتیلن ساخته می شوند و به دلیل ویژگی هشداری رنگ زرد اغلب این استاپر ها در رنگ زرد ساخته می شوند.

انواع مختلف این استاپر در طرفین دارای سوراخ هایی هستند که می توان با استفاده از پیچ های میخی و رول پلاک آنها را به آسفالت یا کف های سیمانی محکم نمود. این استاپر ها از قدرت ضربه گیری بسیار بالایی برخوردار هستند و نسبت به نور خورشید از مقاومت بالایی برخوردارند و به همین دلیل از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند.

همه انواع این استاپر ها دارای ابعاد یکسانی نیستند اما رایج ترین ابعاد این محصول دارای ارتفاع 2.5 سانتی متر هستند و طول و عرض آنها 15*27 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده اند تا با حرکت ماشین روی آنها حتی در سرعت های بالا آسیبی به خودرو وارد نشود و تنها به عنوان هشداری برای راننده جهت تغییر مسیر یا کاهش سرعت باشد.

خرید ویژه استاپر مستطیل درجه یک

خرید ویژه استاپر مستطیل درجه یک

خرید ویژه استاپر مستطیل درجه یک از عرضه کنندگان این محصول با حداقل قیمت ممکن است و خریداران این محصول که اغلب فروشندگان تجهیزات ترافیکی و یا بخش خدمات شهری شهرداری ها هستند می توانند به طور مستقیم و بدون مراجعه حضوری انواع مختلف این استاپر را از عرضه کنندگان سفارش دهند.

برای سفارش مستقیم این محصول بهترین روش مراجعه به وب سایت فروشنده و عرضه کنندگان است. در این وب سایت انواع مختلف استاپر مستطیلی با کیفیت در معرض دید مراجعه کنندگان و خریداران وب سایت قرار گرفته است و آنها می توانند به صورت آنلاین سفارش خرید این محصول را اعلام کنند.

این روش خرید برخلاف مراجعه حضوری هیچ هزینه ای را بر دوش خریدار تحمیل نمی کند و خریدار می تواند با دسترسی به اینترنت در هر ساعت از شبانه روز سفارش خرید عمده این محصول را اعلام کند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما