خرید کلی گل میخ ایمنی چدنی

گل میخ چدنی یکی از وسایل ترافیکی است که برای افزایش ایمنی جاده ها و کاهش تصادفات مورد استفاده قرار می گیرد. گل میخ چدنی همانطور که از اسمش مشخص است از چدن با روش ریخته گری تولید می گردد و در مقابل ضربه بسیار مقاوم است از این رو بازار فروش گل میخ ایمنی بسیار پر رونق می باشد. برای خرید گل میخ چدنی می توان ا طریق راه های مختلفی همچون شیوه های اینترنتی و غیر حضوری که امروزه به دلیل رصفه جویی در وقت و هزینه مورد استفاده قرار گرفته اند اقدام نمود.

خرید کلی گل میخ ایمنی چدنی

بارز ترین ویژگی گل میخ ایمنی

بارز ترین ویژگی گل میخ ایمنی گل میخ ایمنی با ایجاد برجستگی بر سطح جاده ها و افزایش دید رانندگان به خصوص در شب بهترین گزینه برای هدایت وسیله های نقلیه در مسیر ایمن می باشند و از این طریق به کاهش تصادفات جاده ای کمک می کنند.

گل میخ های چدنی از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در طولانی مدت نیازی به تعمیر یا تعویض نخواهند داشت. همچنین اغلب گل میخ های چدنی با رنگ زرد طراحی می شوند که برای هشدار به رانندگان در مسیر های طولانی مناسب است و از فواصل دور قابل رویت است.

گل میخ های ایمنی معمولا با میخ بر روی زمین نصب می شوند از همین رو عمر و دوام طولانی دارند. علاوه بر این گل میخ چدنی دارای کاربرد گسترده ای است که از جمله آن ها می توان به کناره ی پل ها یا پرتگاه ها اشاره نمود که رانندگان را در شب ها آگاه می کنند. همچنین این ابزرا در مسیر های مسدود شده و یا در حال تعمیر مورد استفاده قرار می گیرد تا رانندگان سرعت خود را کاهش دهند.

گل میخ های چدنی با انعکاش نور و جلب توجه رانندگان سعی دارد که آن ها را از رانندگی با سرعت بالا برحذر دارد و به آن ها هشدار دهد تا در جاده های خطرناک با احتیاط رانندگی کنند و از خطر های احتمالی جلوگیری کند.

توزیع کننده گل میخ ایمنی چدنی

توزیع کننده گل میخ ایمنی چدنی همانطور که پیشتر هم اشاره گردید گل میخ چدنی دارای کاربرد گسترده ای در جاده ها و تعیین مسیر رانندگان، گذرگاه های عابر پیاده و ایستگاه های پلیس می باشد از این رو توزیع گل میخ ایمنی در کشور ما در سطحی گسترده صورت گرفته و روانه ی بازار فروش می گردد. فروشگاه آنلاین ما یکی از توزیع کننده های گل میخ ایمنی چدنی می باشد که این محصول را در سایز بندی های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. لذا مشتریان عزیز می توانند برای سفارش این محصول به سایت فروش ما مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایند.


قیمت گلمیخ چدنی

گل میخ ترافیکی چدنی به جهت بالا بردن ایمنی جاده ها و راهها مورد استفاده قرار می گیرد.شرکت فرتو ترافیک تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی از قبیل انواع گلمیخ می باشد. مواد اولیه به کار رفته در این محصول از جنس چدن بوده و به روش ریخته گری تولید می شوند. قیمت گلمیخ چدنی تولیدی توسط شرکت فرتو ترافیک به نسبت کیفیتش بسیار مقرون به صرفه می باشد. برای اطلاع از قیمت گل میخ چدنی ترافیکی و قیمت سایر گل میخ ها کافیست با ما تماس بگیرید. متخصصین ما در واحد فروش همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.استفاده از گل میخ ها توسط وزارت حمل و نقل جاده‌ای تایید شده است و به صورت ترکیبی با خط کشی در راه ها استفاده می شود و در پیچ ها در ورودی ها و خروجی های راه ها نیز استفاده می شود.

گلمیخ چدنی

شرکت فرتو ترافیک تولید کننده انواع تجهیزات ترافیکی از قبیل انواع گلمیخ می باشد. گلمیخ چدنی نیز یکی از محصولات تولیدی با کیفیت ما می باشد. معمولا در مسیرهایی که خط کشی خطوط کافی نیست برای جدا کردن مسیر از گل میخ استفاده می شود. از موارد استفاده دیگر گل میخ ها باید گفت گل میخ چدنی برای ایمنی بیشتر و جداسازی مسیر عبوری استفاده می شود. قیمت گلمیخ چدنی تولید شده توسط شرکت فرتو ترافیک به نسبت کیفت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.برای کسب اطلاعات در زمینه قیمت گل میخ چدنی ترافیکی کافیست با متخصصین ما در واحد فروش تماس بگیرید. آنها شمارا برای خریدی بهتر و کاربردی یاری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما