خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی | عمده فروشی لوازم هشدار

کله قندی یا همان مخروط ترافیکی برای اولین بار در سال 1943 توسط چارلز اسکانلون اختراع شد،اما در سال 1958 در انگلستان در یک پروژه عمرانی مورد استفاده قرار گرفت. در آن زمان از کله قندی به عنوان جایگزین مشعل های پارافینی و فانوس های هشدار به رانندگان استفاده شد که این کله قندی ها از چوب ساخته می شدند.
کله قندی ترافیکی جهت حفظ امنیت، حفظ موقعیت در جاده ها و معابر سد و معبر موقت و کاهش خطرات ناشی از رانندگی استفاده می شوند. این محصول در داخل و خارج از کشور در انواع مختلف و توسط کارخانه های تولیدی به بازار عرضه می شود.
از دیگر نام های رایج کله قندی می توان به مخروطی، قندیل و مخروط پلاستیکی اشاره داشت که برای این نوع از تجهیزات ترافیکی به کار می روند که در ابعاد مختلف تولید می شوند.
همچنین برای خرید مستقیم و اطلاع از قیمت انواع شبرنگ ترافيکي اورافول آلمان و کله قندی پلاستیکی می توانید با کارشناسان ما در سایت ارتباط بگیرید.

خرید مستقیم کله قندی پلاستیکی از تولیدی | عمده فروشی لوازم هشدار

کاربرد انواع کله قندی های پلاستیکی

کاربرد انواع کله قندی های پلاستیکیمخروطهای ترافیکی یا همان کله قندی به دلیل کاربردهای زیاد تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. مخروط های ترافیکی یکی از پر کاربردترین وسایل ایمنی می باشند. قیمت مناسب، سبکی، کاربرد فراوان، خاصیت شبرنگ و دوام و عمر بالا از عوامل انتخاب آن ها می باشند.
سطح پهن مخروط ترافیکی باعث شده تا به آسانی قابل نصب در سطوح هموار، نا هموار، شیب دار، سنگ و سیمان و… به صورت موقت یا دائمی باشد. استفاده از مخروط های ترافیکی تاثیر زیادی در جلوگیری از خطرات موجود، ایمن سازی منطقه مورد نظر، هشدار به راننده و جداسازی حریم افراد دارد.
کله قند پلاستیکی همانطور که از نامش پیداست از جنس پلاستیک و یا pvc می باشد. که از وسایل ایمنی و ترافیکی به شمار می رود.
یکی از کاربردهای این محصول راهمنایی و هدایت در خیابان ها و پارکینگ ها می باشد.

معرفی انواع تجهیزات ترافیکی

معرفی انواع تجهیزات ترافیکیاز انواع تجهیزات ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کله قندی ترافیکی: در اندازه و ارتفاع های مختلف تولید می شود.
  • بشکه ترافیکی: این بشکه از جنس پلاستیک است و بسیار با دوام می باشد که به نام بشکه پلاستیکی ترافیکی نیز شناخته می شود. بشکه های ایمنی ترافیکی دارای شبرنگ هاشوری و زرد و مشکی بوده که ضدآب می باشند. استفاده از شب ‌رنگ روی بشکه‌ ها که نشان دهنده‌ی راهنمای مسیر است موجب رویت آن ها در تاریکی می شود. نصب این بشکه ها در جاده های برون شهری، خروجی ها و مکان هایی با پیچ های پرخطر باعث حفظ ایمنی رانندگان و کاهش تصادفات و کاهش تلفات مالی و جانی می شود.
  • بشکه زرد ترافیکی: این محصول برای جداسازی و افزایش ایمنی در خیابان، جاده، کارخانه و … بکار می رود که در گروه جداکننده ها قرار دارد. علاوه بر این، این بشکه را می توان به عنوان علائم هشداردهنده و راهنما در مسیرهای انحرافی بکار برد.

لیست قیمت انواع لوازم ترافیکی هشدار

لیست قیمت انواع لوازم ترافیکی هشدارمجموعه فرتو ترافیک با هدف ایجاد امنیت و کاهش آسیب جانی و مالی محصولات خود را با قیمت مناسب به دست مشتریان می رساند.
ما در تلاش هستیم با پشتیبانی از مشتریان خود و فروش محصولات مرغوب خدمات بهتری را به شما
ارائه دهیم. رضایت شما از خرید و مجموعه ما اولین گام مسیر تکامل ماست.
شما نیز می توانید هر آنچه که نیاز دارید را از طریق کارشناسان فروش ما بصورت اینترنتی و تلفنی ثبت نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

فروش عمده بهترین تجهیزات ترافیکی

فروش عمده بهترین تجهیزات ترافیکیاگر شما فروشگاه لوازم و تجهیزات ترافیکی دارید و یا می خواهید فروشگاهی
تأسیس کنید ما به شما پینشهاد می کنیم از محصولات ما دیدن فرمایید و پس از
استعلام قیمت از چند فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید.
ما در زمینه
فروش انواع سرعت گیر و تجهیزات ترافیکی فعالیت می کنیم و در تلاش هستیم
محصولات خود را با سود کم و قیمت پایین به بازار عرضه نماییم.

6

  1. با اینکه کله قندی پلاستیکی استفاده ی کمی برای ماشین های سواری داره ولی من توصیه میکنم حتما دو سه تاشو توی صندوق عقب ماشینتون داشته باشین.

  2. سلام من این محصول کله قندی پلاستیکی را استفاده کردم توی شیب بالا و خیلی خوب جواب داد. بابت هزینه که کردم راضی شدم

  3. سلام روز بخیر .این کله قندیهای پلاستیکی خیلی کاربرد دارن برای ترافیک یا پارک ممنوع یا جاده در دست تعمیر وخیلی موارد دیگه استفاده میشه وکارایی داره .مقاومه وبا کیفیته .وبصورت عمده نیز میفروشند

  4. سلام
    کله قندی ترافیکی جهت حفظ امنیت جاده ها بسیار کاربردی هست و حتی هر راننده با داشتن چند عدد ازین ها هم می‌تونه جلوی خیلی از حوادث رو بگیره

  5. باسلام وخسته نباشید اول ک گفته شدکله قندی خیال کردم کله قندی جلوبندی هست فکرم رفت برا اون قطعه ولی وقتی دیدم شکل رومتوجه شدم البته هردودررانندگی ناگفته نماندمهم هستند با تشکرازشما ک ب فکرامنیت وجان رانندگان هستید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما