تولید کننده کفپوش سیمانی شیاردار

تولید کننده کفپوش سیمانی شیاردار با تولید انواع کفپوش های برجسته، افتخار این را پیدا کرده است که بتواند خدمتی مفید به نابینایان عزیز کرده باشد و به این صورت هدایتگر این افراد جهت پیدا کردن راه در امتداد یک مسیر باشد، تولید کفپوش شیاردار به صورت های مختلف و طبق استانداردهای ملی و بین المللی صورت می گیرد و دارای مقاومت فشاری، خمشی و سایشی مناسب می باشد از همین رو در برابر فرسایش، خوردگی و جذب آب قدرت و دوام بالایی دارد.

تولید کننده کفپوش سیمانی شیاردار

مراحل تولید کفپوش سیمانی شیاردار

مراحل تولید کفپوش سیمانی شیاردار در چندین دهه اخیر موضوعات مربوط به شرایط عبور و مرور نابینایان از سوی معماران، فعالان اجتماعی و دولت اهمیت اساسی پیدا کرده است از همین رو تولید این کفپوش ها جهت شناساندن مسیر به افراد نابینا و کم بینا یکی از وظایف اصلی هر کشوری می باشد.

مراحل تولید کفپوش سیمانی شیاردار بر اساس دو روش پرسی و ویبره ای صورت می گیرد که به صورت خلاصه در بخش زیر ارائه می گردد:

  1. در اولین مرحله مصالح مورد نیاز همانند پودر سنگ، سیمان، سنگ ریزه و … که طی فرآیند خاصی در کارخانه آماده شده اند، به کارخانه تولیدکننده موزاییک انتقال داده می شوند.
  2. مواد اولیه پس از انبار شدن، برای رفع گرد و خاک شستشو داده می شوند چرا که تمیز نکردن آنها در این مرحله، می تواند کیفیت مراحل بعد را تحت تاثیر قرار دهد.
  3. مواد آماده شده و آب توسط دستگاه میکسر با هم مخلوط می شوند.
  4. در این مرحله مواد بدست آمده، برای قالب گیری، درون قالب پرسی و ویبره ای ریخته شده و پس از سرد شدن به مرحله بعد انتقال داده می‌شوند.
  5. مرحله پنجم مربوط به عمل ساییدن موزاییک ها و ایجاد خطور برجسته بر روی آنهاست.
  6. در این مرحله فرآیند عمل آوردن موزاییک ها توسط آب و یا فشار بخار بالا صورت می گیرد، این مرحله به منظور افزایش مقاومت فشاری موزاییک ها انجام می شود.
  7. آخرین مرحله نیز مربوط به بتونه کاری و آماده کردن موزاییک ها جهت ارائه به بازار می باشد.

مرکز خرید کفپوش سیمانی شیاردار

مرکز خرید کفپوش سیمانی شیاردار مرکز خرید کفپوش شیاردار به منظور رفاه حال هموطنان عزیز، فروش آنلاین را از طریق وب سایت حاضر آغاز نموده است و انواع کفپوش های سیمانی را با منصفانه ترین قیمت ها عرضه می نماید.

هم اکنون این مرکز به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده کفپوش های شیاردار خدمات زیر را به کاربران عزیز ارائه می نماید:

  • معرفی محصولات و نشر مقاله به منظور آگاه سازی و بالا بردن اطلاعات مشتری
  • درج قیمت و به روز رسانی قیمت ها
  • قیمت گذاری عالی با حداقل قیمت‌های بازار و بدون دریافت سود و بهره
  • ارسال سریع و به موقع سفارشات
  • مشاوره و راهنمایی افراد در حین خرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما