انواع تابلو علائم راهنمایی رانندگی ارزان قیمت

از تابلو علائم راهنمایی رانندگی، برای اطلاع رسانی به رانندگان استفاده می شود. امروزه حجم عظیمی از وسایل نقلیه در خیابان ها و جاده ها در تردد هستند. در صورت عدم وجود علائم راهنمایی و رانندگی، عبور و مرور مختل خواهد شد. فروشندگان این تابلوها، اجناس خود را با قیمت های متفاوتی عرضه می کنند. برای خرید ارزان قیمت، می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرد و از تخفیف های مقطعی و قابل توجه آن ها بهره برد.

انواع تابلو علائم راهنمایی رانندگی ارزان قیمت

انواع مختلف تابلو علائم راهنمایی رانندگی

انواع مختلف تابلو علائم راهنمایی رانندگی تابلوهای انتظامی، از تجهیزات مهم راهنمایی و رانندگی به حساب می آیند که استفاده از آن ها برای تسهیل در امر عبور و مرور و جلوگیری از خطر تصادفات، امری ضروری به شمار می رود. این تابلوها در رنگ ها و اشکال مختلف، بازگوکننده نکات مهمی هستند. فراگیری این علائم و توجه به آن ها در هنگام رانندگی، ایمنی سفر را برای رانندگان و عابرین پیاده تضمین می کند.

  • تابلوهای انتظامی به 3 دسته کلی تقسیم می شوند:
    1- تابلوهای بازدارنده (ورود ممنوع _ توقف مطلقا ممنوع)
    2- تابلوهای هشداردهنده (خطر ریزش کوه _ راه باریک می شود)
    3- تابلوهای آگاهی دهنده (محدوده پارک آژاد _ ایستگاه اتوبوس)

تابلوها ازنظر جنس و محل نصب هم متفاوت هستند؛ تابلوهای شهری معمولا کوچکترند و با رنگ های الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند که برخی از آن ها بر روی پایه نصب می شوند. تابلوهای جاده ای عموما بزرگتر و از جنس گالوانیزه می باشند که از انواع کوچک آن می تون به تابلوی بال کبوتری اشاره کرد؛ این تابلوها جهت حرکت را در آزادراه ها یا پیچ ها و تقاطع ها به رانندگان نشان می دهند. تابلوهای شبرنگی هم نوع دیگری از تابلوهای راهنمایی رانندگی ست که قابلیت بالایی در انعکاس نور دارند. این تابلوها معمولا در شب ها و مکان هایی که نور کافی ندارند، به خوبی قابل رویت هستند. می توان دسته بندی های متعددی از تابلوها را نام برد که ذکر همه آن ها در این مقال نمی گنجد.

برای خرید این تابلوها، باید به مرکز فروش تابلو علائم راهنمایی رانندگی در شهر خود مراجعه کنید و محصول مورد نظر را با توجه به کیفیت آن خریداری کنید. قیمت این تابلوها با توجه به جنس ورق و اندازه تابلو متفاوت خواهد بود.

پخش عمده تابلو علائم راهنمایی رانندگی

پخش عمده تابلو علائم راهنمایی رانندگی انواع مدل تابلو راهنمایی رانندگی بسیار متنوع است؛ رنگ ها و علامت ها هر کدام نشانگر معنا و مفهوم خاصی می باشند که رانندگان را در تعیین مسیر، نحوه استفاده از آن و عدم تضییع حقوق سایرین، هدایت می کند یا از خطرات احتمالی آگاه می سازد. کارگاه های سازنده این تابلوها، باید از مواد باکیفیت درساخت آن ها استفاده کنند تا از دوام لازم برخوردار باشند. همچنین رعایت استانداردهای جهانی در تولید تابلوها هم نکته قابل توجهی است.

پخش عمده این تابلوها به سراسر ایران توسط این کارگاه ها صورت می پذیرد و متقاضیان آن ها، از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری ها، فرودگاه ها و …، می توانند سفارشات خود را به کارگاه های تولیدکننده بسپارند.


خرید تابلو علائم

شرکت فرتو ترافیک تولید کننده انواعتجهیزات ترافیکی و پارکینگی از قبیل تابلوی ترافیکی، تابلو ایمنی کارگاه و… است. که در حال حاظر تامین کننده بیشتر شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی حال با واسطه یا بدونه واسطه است. در مورد تابلو های راهنمایی و رانندگی باید گفت که هر تابلو راهنمایی و رانندگی از سه بخش اصلی زیر تشکیل شده است: بازتابنده نور(شبرنگ)، بدنه و اتصالات.در واقع در فروش تابلو علائم رانندگی شبرنگ تابلوهای ترافیکی یکی از مهم ترین فاکتور ها به شمار می آید. زیرا قیمت شبرنگ تابلو به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. انتخاب شبرنگها از نظر کاربرد، دوام و میزان بازتاب نور، متفاوت هـستند بایـد بـا توجـه بـه نـو ع راه و سرعت وسایل نقلیه و تأثیر محیط اطراف برگزیده شوند. همچنین شبرنگ مورد استفاده در ساخت علامت هاي راه بایـد بـا استانداردها مطابقت داشته باشد. در زیر نمونه عکس این تابلو ها را برای شما آورده ایم. برای خرید علائم ایمنی و خرید تابلو ترافیکی کافیست با همکاران ما تماس حاصل فرمایید تا شما را برای خریدی راحت و مطمئن یاری کنند.

تابلو علائم راهنمایی رانندگی

5

  1. سلام. وقتتون بخیر. اطلاعات عالیه. ما از این علائم برای آموزشگاه رانندگی تهیه کردیم. از همه چیز راضی بودیم.

    • سلام عباسعلی عزیز. وقت بخیر. بله به سراسر کشور ارسال داریم. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  2. سلام وقت بخیر
    تابلو علائم راهنمایی رانندگی رو برای اموزشگاه رانندگی پدرم خریدیم کیفیت خوبی داشت اما در برابر باد خیلی مقاومت نداشت

  3. سلام و عرض ادب
    شرکت من مدت هاست از تجهیزات ترافیکی شما استفاده میکند و ممنونم از کیفیت کار خوب شما و مشاوره خوبتون.به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم که از محصولات شما استفاده کنند و تفاوت بین کیفیت و مرغوبیت جنس را پس از خرید و مقایسه با نمونه های سایر تامین کننده ها متوجه بشوند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما