پخش مخروط ترافیکی شبرنگ دار درجه یک

مخروط یا کله قند های ترافیکی، وسایلی پلاستیکی هستند که از آن ها برای بستن راه ها و گذرها، در مواقع بروز خطر، برای جلوگیری از عبور و مرور اتومبیل ها استفاده می گردد. این وسایل معمولا به رنگ سرخ دیده می شوند و از نوع شبزنگ می باشند، که در تاریکی شب قابل دیدن هستند. شرکت پخش مخروط ترافیکی شبرنگ دار درجه یک، این محصول را به صورت مستقیم و از تولید به مصرف عرضه می نماید.

پخش مخروط ترافیکی شبرنگ دار درجه یک

چند نکته کلیدی درباره مخروط ترافیکی

چند نکته کلیدی درباره مخروط ترافیکی آیا تا به حال در مسیر رفت و آمد خود در خیابان ها، مخروط های پلاستیکی ترافیکی را دیده اید؟ در ادامه چند نکته کلیدی را درباره این وسایل خدمت شما عرض می کنیم. پس با همراه باشید.

این وسایل قرمز رنگ که شبیه یک استوانه یا کله قند دیده می شوند، از جنس مواد پلیمری مرغوب و بادوامی چون پلی اتیلن ساخته شده اند، که مقاومت کافی برای ماندگاری در شرایط جوی گوناگون را داشته باشند و در اثر تغییرات دمایی ناگهانی آسیب نبینند.

این وسایل شبرنگ هستند، تا امکان دید در شب را برای رانندگان وسایل نقلیه فراهم کرده و از بروز تصادف جلوگیری کنند. کاربرد اصلی این لوازم برای اعلام خطر، ایجاد کردن نظم و انضباط در خیابان های شلوغ و پر تردد، جدا کردن محل عبور پیاده از بخش ماشین رو، نشان دادن محل فعالیت کارگران و تذکر دادن قوانین می باشد.

برخی از نمونه های این وسایل یک چراغ هم در قسمت بالایی خود دارند، که راننده ها را متوجه خود می کنند. مخروط های تاشو هم نوع دیگری از این لوازم هستند که قابلیت جمع شدن داشته و استفاده، جابجایی و نصب آن ها خیلی راحت تر است و در هنگام استفاده می توان مقدار ارتفاع آن ها را تنظیم نمود.

قیمت نهایی مخروط ترافیکی شبرنگ دار درجه یک

قیمت نهایی مخروط ترافیکی شبرنگ دار درجه یک مخروط های ترافیکی یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین وسایل کنترل ترافیک در داخل شهر ها هستند، که بوسیله آن ها می توان با هزینه کم و اطمینان بالا، نظم و مقررات را در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد برقرار کرده و از عبور اتومبیل ها جلوگیری نمود.

قیمت نهایی مخروط ترافیکی شبرنگ دار درجه یک به جنس بدنه مخروط، ابعاد و اندازه، تاشو یا ساده بودن، تعداد و حجم خرید، روش سفارش، برند محصول و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد.

در همین راستا لازم است بدانید که انواع وارداتی این لوازم، به دلیل تفاوت قیمت ارز با پول ملی ایران، با نرخ خیلی گران تری در بازار های داخلی به فروش می رسند. شما می توانید در صورت نیاز به خرید این وسایل، برای ثبت سفارش از طریق همین وب سایت اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما