Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 38 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 37 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 37 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 37 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 لیست قیمت تابلو ترافیکی و شبرنگ جاده ای - فرتو ترافیک

لیست قیمت تابلو ترافیکی و شبرنگ جاده ای

لیست قیمت تابلو ترافیکی اعم از انواع تابلوهای ترافیکی ال ای دی led ,تابلو ترافیکی vms , سولار ,تابلو ترافیکی گالوانیزه ,تابلو ترافیکی گاردریل , و فریم تابلو ترافیکی ,تابلو علائم ترافيكي درمجموعه ما قابل دریافت میباشد.جهت دریافت لیست قیمت تابلو ترافیکی و شبرنگ جاده ای در تهران ,اصفهان ,مشهد و دیگر نقاط باما درارتباط باشید. [toggle title=”پیشنهاد ویژه فروش تابلو ترافیکی و شبرنگ” state=”open”]اگرتا آخر هفته جاری، محصولات خود را از طریق همین سایت سفارش دهید، از تخفیف ویژه ما برخوردار خواهید شد.[/toggle]

در این طبقه از تابلوهای راهنمایی و رانندگی که بعنوان تابلوهای ترافیکی شناخته میشوند، ممکن است در آنها از انواع شبرنگهای با عمر کوتاه تر هم استفاده شود. که در صورت گرفتن تضمین بابت شبرنگ های چند ساله پیشنهاد میشود به تاریخ شبرنگهای چسبانده شده برروی سرتابلوها دقت شود.

قیمت تابلو جاده ای

در شرکت فرتو ترافیک، به عنوان یکی از تولید کننده های برجسته تابلوهای ترافیکی، قیمتهای منصفانه و رقابتی را به ارمغان آورده‌ایم. با توجه به اهمیت امنیت و راحتی در جاده‌ها و محیط‌های عمومی، تابلوهای احتیاط تحت تعلیمی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. قیمت تابلو جاده ای در فرتو ترافیک بخصوصست. همواره ما تلاش می‌کنیم تا با ترکیب تکنولوژی مدرن، استانداردهای بین‌المللی و بهره‌گیری از بهترین مواد اولیه، تابلوهای با کیفیت و قابلیت خوانایی بالا را ارائه دهیم. ما در فرتو ترافیک، لیست قیمت تابلو ترافیکی شفاف و شامل انواع تابلوهای جاده ای ارائه می‌کنیم.

با مراجعه به سایت ما، می‌توانید لیست قیمت تابلوهای جاده ای را به‌روز و دقیق مشاهده کنید.

 

لیست قیمت تابلو ترافیکی

 

 

بررسی تاثیر قیمت شبرنگ ترافیکی در لیست قیمت تابلو ترافیکی

از آنجا که قیمت شبرنگ ترافیکی از جمله قیمت انواع شبرنگ ترافيکي اورافول آلمان در قیمت تمام شده تابلوهای ترافیکی تاثیر بسزایی دارد بنابراین بسته به تخصیص اعتبار کارفرما و  نیاز و سفارش مشتری و پیمانکار از شبرنگ ترافیکی درانواع لانه زنبوری و شبرنگ ساده و رده مهندسی اعم از شبرنگ کیوالایت ژاپن- kiwalite و شبرنگ اوری امریکا- avery و شبرنگ تری ام امریکا- ۳m و شبرنگ DM و شبرنگ TAT و شبرنگ پریسماتیک و غیره به صورت شبرنگ ۳ ساله، ۵ ساله و ۷ساله نیز استفاده  میشود.

لیست قیمت تابلو ترافیکی

 

 

تابلوهای ترافیکی شهری

  1.  انتظامی
  2.  اخطاری
  3.  اخباری
  4. محلی

تابلوهای ترافیکی نقش مهمی در کنترل عبور و مرور صحیح خودروها و همچنین هدایت هرچه بهتر  رانندگان ایفا میکند.

نصب صحیح و کاربردی تابلوهای ترافیکی شهری میتواند باعث هدایت هرچه بهتر رانندگان شده و تداخل و ترافیک و تصادف ها را کاهش میدهد.

لیست قیمت تابلو ترافیکی

نکته مهم و حائز اهمیت تعمیر و نگهداری صحیح از آنهاست، زیرا این امر نه تنها به بهبود شرایط ترافیکی کمک میکند بلکه از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

لطفا با شماره های زیر تماس بگیرید تا لیست قیمت تابلو ترافیکی برایتان فکس و یا ایمیل گردد.

تابلو ترافیکی شبرنگ

تابلو‌ ترافیکی شبرنگ یکی از پراستفاده‌ترین محصولات راهنمایی و رانندگی است. این محصول را می‌توان برای رانندگی وسایل نقلیه در تاریکی شب، برای دستگاه‌های ساخت و ساز در جاده‌ها، خیابان‌ها و در سطح شهر، ماشین‌های سنگین و قطار، وسایل نقلیه و سرعت کند، افزایش سطح دید رانندگان، بیمارستان‌ها و محل حادثه و هدایت مسیر و گم نکردن مسیر استفاده کرد. بیشترین کاربرد تابلو‌های علائم شبرنگ در تابلو‌های راهنمایی و رانندگی و علائم ترافیکی است. این محصول همچنین در لیست قیمت تابلو ترافیکی، قیمت مناسب و به‌صرفه‌ای دارد. تابلو‌های شبرنگ از رنگ‌های سفید و زرد تهیه شده‌اند، زیرا این دو رنگ در میان سایر رنگ‌ها قابل تشخیص‌تر هستند و می‌توان این تابلو‌ها را در مکان‌های شلوغ و پرتردد تشخیص داد.

لیست قیمت تابلو ترافیکی

خرید شبرنگ ترافیکی

شبرنگ‌های ترافیکی در خیابان‌ها و جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شبرنگ‌های ترافیکی تولید شده توسط شرکت‌ فرتو ترافیک مقاومت بالایی در برابر سرما و گرما دارد. جنس خوب و مقاومت بالا و قیمت بسیار مناسب در لیست قیمت تابلو ترافیکی از ویژگی‌های تابلو شبرنگ تولید شده توسط شرکت فرتو ترافیک هستند که امکان خرید شبرنگ ترافیکی را آسان و به صرفه کرده است. انتخاب و خرید شبرنگ مناسب در محل مناسب می‌تواند بهترین انتخاب برای ایمنی و جلوگیری از حوادث باشد. شبرنگ‌ باعث تشخیص بهتر علائم در مواقع حساس و ضروری می‌شود. تابلو‌های شبرنگ شرکت فرتو ترافیک از رنگ‌های اصلی و مقاوم‌ تولید شده است که مقاومت بالایی در برابر فرسایش دارد.

شرکت های فروش علائم راهنمایی و رانندگی

ساخت تابلو شبرنگ

تابلو‌های کاربردی شبرنگ که درون خیابان‌های شهر و جاده‌ها نصب می‌شوند معمولا گرد هستند که بدنه آنها از ورق روغنی با ضخامت ۵.۱ میلی‌متر می‌باشد. اطراف این تابلو‌ها بصورت یکپارچه دارای فریم است و استحکام بالایی دارند. این تابلو‌ها فاقد لبه تیز و برنده هستند، در حالی که تابلو‌های درون شهری لبه برنده دارند و از این حالت برای آزادراه‌ها و راه ها استفاده می‌شود. ساخت تابلو شبرنگ باید با مواد مناسب و بادوام انجام شود. همچنین در لیست قیمت تابلو ترافیکی دارای قیمت مناسبی باشند. این تابلو‌ها برای سایر راه‌ها و جاده ها از ورق گالوانیزه ساده تهیه می‌شوند. البته بدیهی است که استحکام تابلو ورق ساده از حالت دوردار کمتر است.

قیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی

 

13

  1. با عرض سلام و خسته نباشید و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،با تشکر از مجموعه پر تلاش فرتو که همیشه جز بهترین ها در کشور است ،به امید موفقیت های چشمگیر در تمام مراحل زندگی

  2. با سلام خدا قوت‌خسته نباشید بخاطر تولید این محصولات که شاید کسی توجهی نکنه زیاد ولی بسیار کاربردی و‌ میتونن جلوی خطرات احتمالی رو بگیرن

  3. سلام وقت بخیر و خسته نباشید. مقاله شما رو خوندم محصول تابلو ترافیکی بسیار خوبی دارید و تشکر میکنم از اینکه قیمت بسیار مناسبی ارائه میدید
    خداقوت

  4. سلام تابلو ترافیکی و شبرنگ جاده ای ازتون خریداری کردم و به دوستانم پیشنهاد دادم برای حوالی جاهای تاریک ممنون

  5. باسلام وخسته نباشید .ممنون بابت اطلاعات جامع در مورد تابلوهای ترافیکی وانواع آن

  6. سلام خسته نباشید
    ایا به شهر دیگه هم ارسال دارید؟! و اینکه هزینه ارسال چقدر هست؟؟

  7. سلام وقت بخیر
    از سالیان دور با افزایش تعداد خودرو ها و همچنین بیشتر شدن سرعت حرکت آن ها در خیابان ها نیاز به بیان برخی مفاهیم در خیابان ها به رانندگان و عابران پیاده احساس شد. که به این منظور افراد و سازمان شروع به ابداع تابلو هایی تحت عنوان تابلو ترافیکی نمودند که از طریق آن بتوانند اشخاص را متوجه مفاهیم نمایند تا حد امکان از رخ داد حوادث و اتفاقات جلوگیری نمایند. امروزه تابلو ترافیکی گسترش یافته و انواع مختلفی از آن وجود دارد که با اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند.

  8. سلام و با ارض قبولی طالاعات و عباداتون در این ماه عزیز .تشکر از مطالب دقیقتون و کاملتون وممنون بابت اطلاعات تابلوهای ترافیکیتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما