Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 25 in /home/kujjsaoi/domains/trafikiha.ir/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985 قیمت سرعت گیر پلاستیکی ماشین پارکینگ - فرتو ترافیک

قیمت سرعت گیر پلاستیکی ماشین پارکینگ

سرعت گیر پلاستیکی ماشین یا بازدارنده، وسیله ای است که ما موقع رانندگی به آن برخورد می کنیم و این وسیله سرعت ما را کاهش می دهد. وجود این وسیله در خیابان ها مزیت های زیاد دارد.

سرعت گیر پلاستیکی ماشین نوعی سرعت گیر است که از سرعت ماشین ها حین رانندگی می کاهد. این نوع سرعت گیر از جنس پلاستیک می باشد.

قیمت سرعت گیر پلاستیکی ماشین پارکینگ

سرعت گیر پلاستیکی ماشین چیست؟

سرعت گیر پلاستیکی ماشین چیست؟

سرعت گیر ها به دلیل کاهش سرعتی که در خودرو ها ایجاد می کنند بسیار مفید می باشند. یکی از انواع سرعت گیر، سرعت گیر پلاستیکی است.

سرعت گیر پلاستیکی از سرعت گیر آسفالتی بهتر است زیرا: نیاز به نقاشی کردن ندارد، نصب آن بسیار راحت می باشد، قابلیت جابجایی دارد، عمر بالایی می کند و مقرون به صرفه می باشد.

این سرعت گیر ها در هر چرخ توانایی تحمل 50 تن وزن را دارند و از این سرعت گیر در داخل شهر و خارج شهر می توان استفاده کرد، سرعت گیر پلاستیکی از پلی اتیلن pp-pm تهیه شده است. این سرعت گیر استاندارد شهری می باشد و بیشتر در داخل شهر استفاده می شود. در سه اندازه 90 سانتی متر* 30 سانتی متر،ارتفاع 5 سانتی متر: این سرعت گیر استاندارد شهری می باشد و بیشتر در داخل شهر استفاده می شود، سرعت گیر 35*50 با ارتفاع دو و نیم سانتی متر: از این محصول در جاده های برون شهری و پارکینگ ها استفاده می شود، سرعت گیر پلاستیکی 33*100 با ارتفاع 5 سانتی متر: از این سرعت گیر در خطوط عابر پیاده و نزدیک چهار راه ها استفاده می شود و این سرعت گیر دو تیکه می باشد. سرعت گیر های پلاستیکی در سایز های دیگری نیز تولید می شود.

سرعت گیر های پلاستیکی از جنس پلی اتیلن می باشد، این سرعت گیر ها مانند پازل هستند و موقع نصب آن ها را کنار یکدیگر می چینند. در هنگام شکستگی و تخریب یک تکه فقط همان تکه جدا می شود و تعویض می شود و در هزینه تعمیر بسیار صرفه جویی می شود و بسیار مقرون به صرفه می باشد.

از مزایای سرعت گیر ها می توانیم موارد زیر را ذکر کنیم: نصب اصولی سرعت گیر ها و با فاصله استاندارد از سرعت خودرو ها در مسیر های پر خطر می کاهد و رانندگانی که موقع رانندگی حواسشان به سرعت شان نیست زمانی که به سرعت گیر ها می رسند خود به خود سرعت شان پایین می آید.

عرضه کنندگان سرعت گیر پلاستیکی ماشین پارکینگ

عرضه کنندگان سرعت گیر پلاستیکی ماشین پارکینگ

سرعت گیر پلاستیکی یکی از عمده ترین سرعت گیر مورد استفاده می باشد، که در چندین شهر در داخل کشور تولید می شود. عرضه کنندگان سرعت گیر این محصول را با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید می کنند و در اختیار مشتریان می گذارند.


قیمت سرعت گیر

سرعت گیر ترافیک در مناطقی که نیاز به کاهش سرعت وسایل نقلیه وجود داشته باشد، بکار برده می شود. سرعت گیر لاستیکی 33*90 یکی از سرعت گیر هایی است که در بین پیمانکاران بسیار محبوبیت دارد. در خرید دست انداز پلاستیکی باید دقت بالایی به کار رود زیرا انواع سرعتگیر بسیار زیاد است.برای اطلاع از قیمت سرعت گیر پارکینگ، سرعت گیر رمپ، سرعت گیر خیابان و سرعت گیر سرامیک کافیست با همکاران ما تماس بگیرید. شرکت فرتو ترافیک توانسته با اعتماد شما پخش کننده تجهیزات ترافیکی به سراسر ایران باشد.

سرعت گیر پلاستیکی ماشین


 

قیمت سرعتگیر پلاستیکی

امروزه سرعت گیر ها آن دسته از ملزوماتی به شمار می آیند که با جله گیری کردن از شتاب بیش از حد خودرو ها و از بروز تصادفات ناشی از سرعت های  غیر مجاز جلوگیری می کنند. علاوه بر این در سطح خیابان ها و پارکینگ از سرعت گیر ها به این دلیل استفاده می شود که این مکان ها جزو مکان هایی به شمار می روند که به دلیل تردد زیاد خودروهای مختلف و حفظ ایمنی نیاز به این وسیله بسیار دارند. ما در شرکت فرتو ترافیک به شما این تضمین را می دهد که  قیمت سرعتگیر پلاستیکی ما به نسبت کیفیت بسیار مقرون به صرفه است. زیرا ما خود تولید کننده این محصول هستیم.

سرعت گیر پلاستیکی ماشین

خرید سرعتگیر پلاستیکی

امروزه سرعت گیر های پلاستیکی  یکی از مهم ترین ابزارها جهت آرام سازی ترافیک محسوب می شوند. که این سرعتگیر ها به تنهایی و یا در کنار سایر روش ها و ابزار های آرام سازی برای کنترل سرعت قرار می گیرند. در واقع سرعتگیر ها موانعی منحنی شکل هستند که از نظر ابعاد دارای حداکثر ارتفاع 5 سانتی متر و حداکثر طول 30 سانتی متر است این سرعتگیر ها در امتداد عرض خیابان ها نصب می شوند و باعث توقف پیدا کردن و یا کاهش یافتن سرعت خودروها می شوند. جهت خربد انواع سرعت گیر از جمله خرید سرعتگیر پلاستیکی کافیست با همکاران و کارشناسان ما  در واحد فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما