قیمت سرعت گیر لاستیکی پارکینگ ماشین در تهران

قیمت سرعت گیر لاستیکی پارکینگ ماشین در تهران با توجه به عوامل متعددی تعیین شده و تغییر می کند. فاکتورهای متفاوتی چون اندازه، کیفیت و مواد اولیه مصرفی، ابعاد و ابزار به کار رفته در هنگام نصب ( پیچ، رول پلاک و ….) سرعت گیرها وجود دارد که از مهم ترین دلایل نوسان قیمتشان می باشد. سرعت گیرهای لاستیکی پارکینگی نصب بسیار آسانی داشته و در صورت نیاز به راحتی نیز جمع می شوند.

قیمت سرعت گیر لاستیکی پارکینگ ماشین در تهران

با سرعت گیر لاستیکی پارکینگ آشنا شوید

با سرعت گیر لاستیکی پارکینگ آشنا شوید

امروزه با گسترش صنعت حمل و نقل و افزایش تعداد خودروها، قوانین متفاوتی برای وسایل نقلیه وضع شده است که سرعت گیر لاستیکی به عنوان قطع کننده های سرعت یکی از تجهیزات مورد نیاز این قوانین می باشد. جنس سرعت گیرها اغلب آسفالتی، بتنی، پلاستیکی و لاستیکی است.

سرعت گیرهای لاستیکی اگرچه قیمت بیشتری نسبت به انواع آسفالتی و بتنی دارند، اما به دلیل کیفیت بهتر، امنیت بالاتر و سازگاری بیشتری که با جنس  لاستیک های خودرو دارند مورد پسند تر بوده و عمر بیشتری نیز دارند. این نوع سرعت گیر معمولا از جنس پلمیر بوده و در سایز های متفاوت تولید می شود. سرعت گیرهای لاستیکی به منظور زیباسازی و حفظ امنیت در پارکینگ های عمومی و اختصاصی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و بهترین گزینه برای رمپ پارکینگ هستند و قابلیت تحمل وزن تا ۵۰ تن را دارد. مهم ترین تفاوت سرعت گیرهای جاده ای و پارکینگی ارتفاع کوتاه تر نوع پارکینگی است و به نوعی سرعت کاه محسوب می شوند.

کارخانه سرعت گیر لاستیکی پارکینگ ماشین در تهران

کارخانه سرعت گیر لاستیکی پارکینگ ماشین در تهران

سرعت گیرها از مهم ترین تجهیزات ترافیکی استفاده شده در تمام دنیا هستند که در جاده ها و همچنین در پارکینگ های عمومی و مسکونی برای کاهش سرعت و افزایش امنیت در رانندگی استفاده می شوند. کارخانه سرعت گیرهای لاستیکی در تهران اقدام به تولید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب می کند.

لیست قیمت کلیه تجهیزات تولید شده توسط ما را می توانید با تماس با کارشناسان سایت و ارتباط مستقیم با واحد فروش دریافت کرده و از سراسر کشور اقدام به خرید کنید. در نظر داشته باشید کلیه محصولات کاملا ایرانی و تولید شده توسط کشور ماست و همچنین کیفیت کلیه سرعت گیرهای ما بسیار بالا بوده و در برابر هر گونه تغییرات جوی و گرما کاملا ایمن بوده و آسیبی نمیبیند و برای مکان های پر رفت و آمد و گرمسیری گزینه بسیار مناسبی می باشد. عمر این محصول به طور تقریبی دو برابر نمونه های دیگر سرعت گیر است و توسط ما دارای تضمین کیفیت و قیمت می باشد، پس با خیالی راحت خرید کنید.

1

  1. سلام. کوچه ی ما به این سرعت گیر ها نیاز داره. خواستم بدونم که خودمون میتونیم تهیه کنیم یا حتماً باید ارگان خاصی قرار بده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما