فروشگاه چشم گربه ای ایمنی

فروشگاه چشم گربه ای ایمنی دو طرفه مراکز زیادی هستند، که انواع چشم گربه ای ترافیکی را به فروش می رساند و با توجه به عوامل نوع و کاربرد این محصول ها از قیمت های مختلف بر خوردار هستند؛ البته مهم ترین عاملی که در فروش این محصولات نقش اساسی بر عهده دارد کیفیت محصول است.

که باعث گرانی این محصولات شده، مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع چشم گربه ای ایمنی دو طرفه در ایران است، که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

فروشگاه انواع چشم گربه ای ایمنی دو طرفه

ویژگی‌های مهم رفلکتور چشم گربه ای

رفلکتور چشم گربه ای از تجهیزات ترافیکی بوده و برای ایمنی بیشتر در جاده ها از آنها استفاده می شود، این تجهیزات برای دید در شب بسیار مناسب بوده؛ که رانندگان بتواند به راحتی حد و حدود جاده را تشخیص دهند.

این نوع وسایل حاشیه پیاده روها و خیابان ها استفاده می‌شوند و برای کم کردن سرعت خودرو ها بهترین گزینه هستند ؛ مخصوصا مکان های که چراغ راهنمایی ندارد و افراد باید از خیابان عبور کنند این تجهیزات باعث کم شدن سرعت خودرو ها می شود.

 

رفلکتور های چشم گربه ای ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث دوام و ماندگاری این محصولات می شود.

  1. رفلکتور های چشم گربه ای باید از سخت ترین پلاستیک با کیفیت ساخته شوند و باید در ساخت این محصولات تمام استانداردها را رعایت کنند تا اصولی ساخته شوند.
  2. در اندازه های مناسبی و استاندارد باشند تا رانندگان بتوانند به خوبی آن ها را ببیند.
  3. یکی از مهم ترین ویژگی‌ رفلکتورها این است، که به خوبی در شب دیده شوند برای همین در چهار سمت این نوع محصولات از شبرنگ های پلاستیکی مخصوصی استفاده می شود؛ که باعث باز تاباندن نور نقش مهمی دارند.
  4. رفلکتورهای چشم گربه ای استاندارد علاوه بر داشتن سایز مناسب طوری طراحی می شوند. که در زمان رفت و آمد، خودرو ها دچار مشکل نشوند برای خودرو ها مشکلی پیش نیاید.
  5. در برخی از مناطق شهری که جاده نور کمی دارد شهرداری ها برای اینکه خودرو ها دچار مشکل نشود از رفلکتور های شبرنگی در مکان های مختلف استفاده می کنند.

ویژگی‌های مهم رفلکتور چشم گربه ای

بازار خرید چشم گربه ای ایمنی دو طرفه

مجموعه ای ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع چشم گربه ای ایمنی دو طرفه در ایران است. که بهترین و با کیفیت ترین سازه های گرافیکی را تولید می کند و تمام این تجهیزات طبق استاندارهای جهانی ساخته می شوند.

خود مجموعه نمایندگی فروش و پخش این محصولات را به صورت عمده بر عهده دارد و شما خریداران محترم می توانید، بدون واسطه و به طور مستقیم برای خرید چشم گربه ای دو طرفه به سایت مجموعه ای ما مراجعه کنید. خرید خود را به راحتی در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید؛ مجموعه ما بهترین ها را با تضمین قیمت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

بازار خرید چشم گربه ای ایمنی دو طرفه

رفلکتور چشم گربه ای

چشم گربه ای کاربرد های بسیاری داشته و جزو تجهیزات ایمنی و ترافیکی می باشد. رفلکتور چشم گربه ای شامل تعدادی نگین یا یک ورقه می باشد که با ویژگی بازتابندگی خود توانسته به رانندگان در شب کمک کند تا به محدوده راه و جاده دید بهتری داشته باشند. در مناطق کم نور چشم گربه ای ها را در سطح جاده به صورت خط کشی شده کنار هم نصب می کنند. تا به عنوان مکمل برای بهتر مشخص و دیده شدن محدوده خطوط عبور مورد استفاده قرار گیرند.

در ادامه برای خرید این محصول فروشگاه چشم گربه ای ایمنی معتبر و قابل اطمینانی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

خرید رفلکتور چشم گربه ای

رفلکتور چشم گربه ای در سایز ها و اندازه های مختلفی در بازار موجود می باشند و آن ها را در جنس های آلومینیوم، پلاستیک سخت و یا شیشه تولید می کنند. چشم گربه ای ها در سه مدل یک طرفه، دو طرفه و همه طرفه ساخته و طراحی می شوند، این محصولات دارای رنگ های متنوعی هم می باشند که مطمئنا رنگ های زرد، سفید و قرمز آن ها را در جاده ها دیده اید. شما عزیزان برای خرید رفلکتور چشم گربه ای می توانید به فروشگاه چشم گربه ای ایمنی ما مراجعه نمایید.

انواع و اقسام چشم گربه ای های با کیفیت و مقاوم در مقابل بار های سنگین و ضربه های شدید، با دوام در برابر شرایط جوی متنوع را از ما خریداری کنید.

تولید کننده رفلکتور چشم گربه ای

وجود رفلکتور چشم گربه ای در جاده ها مانع خروج و منحرف شدن وسایل نقلیه از جاده یا خطوط آن ها می شود. همین امر باعث افزایش ایمنی جاده ها و حفظ جان افراد شده است. فروشگاه چشم گربه ای ایمنی ما خود تولید کننده رفلکتور چشم گربه ای بوده و انواع چشم گربه ای ها را در سایز، رنگ، جنس و مدل های مختلف، با کیفیتی درجه یک و استاندارد تولید می کند و با قیمت های مقرون به صرفه در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پشتیبانی سایت فروشگاه ما مراجعه کنید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چشم گربه ای ایمنی دو طرفه

فروش چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضر شرکت فرتو ترافیک با عرضه کلی چشم گربه ای ایمنی دو طرفه در تنوع بسیار بالا در خدمت مشتریان خود می باشد. همچنین تاکنون با کیفت و قیمت محصولات خوت موجب رضایت مندی خریداران محصولات خود شده است. فروش چشم گربه ای ترافیکی توسط شرکت ما به صورت مستقیم و از درب انجام می شود جهت ثبت سفارش کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

تولید کننده چشم گربه ای ترافیکی

امروزه کیفیت بالای محصولات ما باعث شده که افراد مختلف این محصولات را انتخاب کرده و مورد استفاده خود قرار دهند اگر شما نیز به دنبال تهیه سازی این محصولات می باشید می توانید همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و چشم گربه ای ایمنی دو طرفه را مستقیما از تولید کننده چشم گربه ای ترافیکی با بالا ترین کیفیت و راحت ترین نوع ممکن آن را خریداری کنید.

چشم گربه ای ایمنی دو طرفه

مرکز خرید چشم گربه ای ترافیکی

شما می توانید به راحتی با مرکز خرید چشم گربه ای ترافیکی تماس بگیرید. تا همکاران ما بتوانند بیشترین اطلاعات را در این زمینه اختیار شما عزیزان قرار دهند. این محصولات دارای تنوع بسیار زیادی می باشند که در گاهی اوقات انتخاب کردن نوع آن برای مشتریان گرامی دشوار می‌ شود. اما شما می‌توانید با توجه به مزایای و ویژگی های مختلف این محصولات آنها را انتخاب و تهیه کنید. یکی از نمونه های این محصول که بسیار مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد چشم گربه ای ایمنی دو طرفه می باشد.

مرکز فروش چشم گربه ای ترافیکی

در زمینه با چشم گربه ای ایمنی دو طرفه باید گفت که جنس این محصول از پلاستیک های فشرده می باشد. همچنین قابلیت های فوق العاده بالایی را دارا می باشند. و شما می توانید آنها را به راحتی و در زمان کم از طریق مرکز فروش چشم گربه ای ترافیکی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و با ما بهترین خرید را تجربه کنید.

چشم گربه ای ایمنی دو طرفه

تولیدی چشم گربه ای ترافیکی

امروزه در تولیدی چشم گربه ای ترافیکی شرکت فرتو ترافیک رفلکتور های چشم گربه ای به صورت چشم گربه ای تک طرفه و چشم گربه ای ایمنی دو طرفه تولید و عرضه بازار می شوند. که داخل آن ها برقی ال ای دی به کار رفته است، شما می توانید به راحتی با داشتن اطلاعات کافی در زمینه این محصولات آنها را  انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید. همچنین به هیچ عنوان با مشکلات جدی و خاصی روبرو نشوید.

فروشگاه چشم گربه ای ایمنی فرتو ترافیک

 

67

  1. با سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان مجموعه فرتو ترافیک یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدکننده رفلتکور چشم گربه ای دو طرفه استاندارد و با کیفیت میباشد و از تمام شهرداری ها مراکز راهداری و پیمان کاران جاده ها تقاضا دارم این رفلتکور های باکیفیت را تهیه و نصب کنند تا جاده های کشور کمتر شاهد تصادف باشند با تشکر.

  2. رفلکتور چشم گربه‌ای یکی از تجهیزات پرکاربرد ترافیکی است که در ایمنی جاده‌ها و اتوبان ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و باید دارای کیفیت بالایی داشته باشد تا در مقابل عوامل مختلفی چون نور آفتاب و فشار حاصله از خودروها، مقاومت بیشتری داشته باشد.

  3. سلام وقت بخیر
    از سایت شما دیدن کردم
    بسیار عالی
    مطالب خیلی عالی بود
    موفق باشین

  4. سلام دوستان
    من با این سایت از طریق یکی از دوستان اشنا شدم بسیار خوش برخورد و پاسخگو بودند به نظر من خرید از این سایت از نظر قیمت و اطمینان خیلی مناسب است توصیه میکنم حتما استفاده کنید

  5. سلام وقت بخیر. این چشم گربه ای ها در برابر رطوبت تا چه حد مقاوم هستند؟

  6. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت چشم گربه ای ایمنی دوطرفه چنده؟جنس بدنه ش چیه؟چقدر ضمانت کارکرد داره؟چطور میتونیم مشاوره بگیریم و ثبت سفارش کنیم؟

  7. سلام وقت خوش ممنون بابت اطلاعاتتون خیلی مفید و پر مفهوم بود ممنونم . با تشکر .

  8. سلام وقتتون بخیر
    این محصولات ترافیکی به خصوص رفلکتورهای چشم گربه ای کمک خیلی خوبی به راننده های عزیز در هنگام رانندگی به ویژه در شب ها می کنند به طوری که وجودشون واقعا ضروری هست به نظرم.

  9. باسلام خدمت شما
    ایده خوبیه ولی حیف زود خراب میشه اگر از یک جنس بهتر درست بشه بهتر ساختارش مثلا از جنس چدن وچراغ داخلش از انواع رنگها باشه یه جور چشمک زنم داشته باشه مثل هشدار .که اونم اگه بشه عالی میشه ممنون که نوشته هامو مطالعه می کنید

  10. سلام.خیلی به درد ورودی راه شرکت هایی که بیرون از شهر و فرعی هستن میخوره.مخصوصا در شب هر 100 متر نصب بشن برای راهنمایی مسیر توصیه میکنم.ممنون از سایت خوبتون

  11. سلام خسته نباشید
    چراغ های چشم گربه‌ای بیشتر در چه جاده‌هایی نصب میشه و چه کاربردی داره؟

  12. سلام روزتان سرشار از شادی و نشاط. رفلکتور چشم گربه ای یک تابلو مهم در جاده ها است. که ایمنی را برای رانندگان به عمل می آورد.

  13. خرید تجهیزات ترافیکی ، چشم گربه ای های دوطرفه که از استحکام و مقاومت و کیفیت نور خاصی برخوردارند و این نوع وسیله را به نحو احسنت و بصورت مستقیم و آنلاین از این سایت خریداری کنید .

  14. بسم تعالی
    باسلام خدمت پرسنل عزیزتون
    رفلکتور چشم گربه ای از تجهیزات ترافیکی بوده و برای ایمنی بیشتر در جاده ها از آنها استفاده می شود، این تجهیزات برای دید در شب بسیار مناسب بوده؛ که رانندگان بتواند به راحتی حد و حدود جاده را تشخیص دهند.

    این نوع وسایل حاشیه پیاده روها و خیابان ها استفاده می‌شوند و برای کم کردن سرعت خودرو ها بهترین گزینه هستند ؛ مخصوصا مکان های که چراغ راهنمایی ندارد و افراد باید از خیابان عبور کنند این تجهیزات باعث کم شدن سرعت خودرو ها می شود.

    رفلکتور های چشم گربه ای ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث دوام و ماندگاری این محصولات می شود.

    رفلکتور های چشم گربه ای باید از سخت ترین پلاستیک با کیفیت ساخته شوند و باید در ساخت این محصولات تمام استانداردها را رعایت کنند تا اصولی ساخته شوند.
    باتشکر فراوان

  15. در این وب سایت ، می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی داشته باشید و پس از انتخاب چشم گربه اب ایمنی دو طرفه مورد نظر خود و پرداخت آن ، در سلامت کامل در آدرس خود تحویل بگیرید.

  16. سلام خسته نباشید
    رفلکتور های چشم گربه ای باید از سخت ترین پلاستیک با کیفیت ساخته شوند و باید در ساخت این محصولات تمام استانداردها را رعایت کنند تا اصولی ساخته شوند.

  17. سلام وقت بخیر برای این که خودروها گمراه نشوند از این چشم گربه ای ها استفاده می شود و برای هدایت بسیار کاربردی هستند

  18. سلام و درود مطالب بسیار جالب و مفیدی در این سایت خواندم و در ضمن با انجام خرید تجهیزات ایمنی از این سایت محصولی با کیفیت و ارزان قیمت دریافت کردم. میتونم اطمینان بدم شما با خرید از این مجموعه ، کیفیت تضمین شده کالا را به طور قطع و یقین در اختیار خواهید داشت.

  19. سلام
    خسته نباشید.
    رفلکتور چشم گربه ای از تجهیزات ترافیکی بوده و برای ایمنی بیشتر در جاده ها از آنها استفاده می شود، این تجهیزات برای دید در شب بسیار مناسب بوده؛ که رانندگان بتواند به راحتی حد و حدود جاده را تشخیص دهند.
    ممنون از سایت خوبتون. موفق باشید

  20. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از مطالب مفیدتون عالی بود ، موفق باشید و بدرخشید. قیمتش چقدره؟ لطفا می گید….

  21. سلام، وقت شما بخیر و خسته نباشید
    رفلکتور ها باز تابنده های نوری هستند که از جنس پلاستیک فشرده و مواد پلیمری ساخته می شوند و وظیفه آن ها همان طور که از نامشان پیداشد باز تاباندن نور و دادن هشدار به رانندگان در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد است. ز ویژگی های مهم رفلکتور چشم گربه ای پلاستیکی می توان به جنس سخت آن ها اشاره کرد. این وسیله بسیار مستحکم و مقاوم است. این دسته از تجهیزات ترافیکی بر خلاف تابلوها، بر کف زمین و خیابان ها نصب می شوند و به عنوان هشدار دهنده و دید در شب عمل می کنند.

  22. ممنون از اینکه این‌ سری محصولات را به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می رسانید من توانستم با کمک مشاوران شما چشم گربه ای ایمنی را از این سایت سفارش دهم که از جنس و کیفیت آن هم راضی هستم. با تشکر از تمامی عوامل سایت و مدبر مجموعه

  23. این رفلکتورها فقط به درد شهرداری میخوره وگرنه هیچ کاربردی برای بقیه اقشار نداره برای اونایی که جاده سازی یا ساخت و سازهای خارج شهری انجام میدن مناسب هست

  24. با سلام و احترام من مطالبه شما با دقت خواندام و خیلی برام جالب بود من دیده بود توی خیابان ها این گونه چشم گربه ای ایمنی دو طرفه ولی دقیق نمی دانستم برای چی استفاده می شه

  25. سلام وقتتون بخیر.آیا این محصولات به کشورهای دیگر هم صادر میشه؟ و اگر میشه نحوه صادرات به چه صورت است؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  26. سلام … سود آوری حاصل از صادرات انواع این محصول به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

  27. من از محصولات شما خوشم آمده حتما از شماخرید خواهم کرد .چطور میتوانم از شما خرید کنم؟ ارسال هم دارید ؟نحوه تسویه و فروش شما چگونه است؟

  28. سلام من از اطلاعات سایت خیلی اسنفاده کردم و به من کمک کرد در انتخاب و شناخت بیشتر.
    قیمتهای سایت خیلی خوب بود پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنيد

  29. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید

  30. این نوع وسایل حاشیه پیاده روها و خیابان ها استفاده می‌شوند و برای کم کردن سرعت خودرو ها بهترین گزینه هستند ؛ مخصوصا مکان های که چراغ راهنمایی ندارد و افراد باید از خیابان عبور کنند این تجهیزات باعث کم شدن سرعت خودرو ها می شود.

    رفلکتور های چشم گربه ای ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث دوام و ماندگاری این محصولات می شود.

  31. با سلام و عرض خسته نباشید
    از این وسیله در خیابان ها و جاده ها استفاده می شود و به چراغ راهنمایی کمک میکند و باعث می شود همه جا در امن باشد و به همه جا انرژی می بخشد و از حوادث های بد جلوگیری می کند

  32. با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید

  33. سلام
    این چشم گربه ای ها کاربرد زیادی در جاده ها دارد واز تصادفات جلوگیری میکند.
    همچنین درشب ودر جاده ها که دید چشم کمتر است کمک زیادی به رانندگان عزیز میکند.

  34. سلام محصولاتتون واقعا عالیه
    ممنون ک ب فکر مردم هستین با کالاهای خوبتون

  35. رفلکتور چشم گربه ای از تجهیزات ترافیکی بوده و برای ایمنی بیشتر در جاده ها از آنها استفاده می شود، این تجهیزات برای دید در شب بسیار مناسب بوده؛ که رانندگان بتواند به راحتی حد و حدود جاده را تشخیص دهند.

  36. در مورد قیمت های شما وارد صحبت شدم قبلا فکر میکنم مناسب هست فعلا باید در موردش فکر کنم امیدوارم بتونم باهاتون همکاری کنم

  37. سلام وقت بخیر.چشم گربه ای دو طرفه رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد ممنون.

  38. دستکش های ایمنی تجهیزات محافظ شخصی هستند که روی دست ها برای محافظت از کاربران در برابر فرآیندها یا محیط های نامطلوب استفاده می شود. من برای تامین امنیت نیروهای خودم به حجم زیادی از این دستکش های ایمنی نیاز دارم . آیا توانایی تامین این محصول رو دارین یا فقط حوزه شما مربوط به تجهیزات ترافیکی می باشد؟ ممنون میشم پاسخ بدین چون معمولا فروشنده های تجهزات ترافیکی تجهیزات ایمنی کار هم دارن

  39. سلام واقعلاعالیه این تابلوهاخیلی کارایی داره مخصوصلا برای شب که اگه توجاده بمونی خیلی خوبه توصیه میکنم شمام خریداری کنید

  40. با عرض سلام من می خوام از این سایت چشم گربه ای خریداری کنم لطفاً راهنمایی کنید چطور میتونم سفارش بدم

  41. با سلام و وقت بخیر ،این چشم گربه ایی ایمنی دو طرفه خیلی کاربرد دارند و بسیار مفید هستند و برای حاشیه پیاده رو خیلی مناسب هستند،تشکر از مجموعه خوب فرتو که بهترین محصولات ترافیکی رو عرضه می کنند

  42. من از این سایت چشم گربه ای سفارش دادم سفارشم خیلی زود به دستم رسید از خریدم راضی هستم

  43. با سلام و وقت بخیر. قطعاً با نصب چشم گربه‌ای آمار تصادفات کاهش می‌یابد. چون رانندگان در شب وقتی که چراغ جلوی اتومبیل رو روشن می‌کنند، نور به چشم گربه‌ای برخورد کرده و بازتاب انعکاس نور از خود نشان می‌دهد و در نتیجه باعث دید بهتر رانندگان در شب آن هم در جاده می‌شود. راننده هم حد و حدود جاده‌ای را متوجه می‌شود. با تشکر از مجموعه فرتو

  44. من پیمانکار شرکت توسعه راه ایمن هستم که زیرنظر اداره راه و ترابری هست ، چندین بار از این شرکت محصولات مختلف خریداری کردم و راضی بودم ، چشم گربه ای های این شرکت بسیار با کیفیت بوده و زود نمی شکند و در شب نور خوبی هم دارد. امیدوارم کسب و کارتان همیشه پر رونق تر باشد

  45. سلام ممنون بابت توضیحات کامل وجامع شما خیلی خوبه که مسیرخرید روبرای مامصرف کننده ها انقدآسان کردید ممنون

  46. من چشم گربه ای ایمنی دو طرفه این مجموعه خریداری نمودم و کیفیت بسیار خوبی داشت.به شما نیز توصیه می کنم چشم گربه ای ایمنی دو طرفه را سفارش بدهید.

  47. باسلام و خسته نباشید
    خرید تجهیزات ترافیکی یک چیز بسیار واجب است اگر نباشد ترافیکی سر تاسر جهان را پر میکند ما برای پارکینگ شرکتمان یک تجهیزات از شما خریداری کردیم باتشکر از شما تولید کننده ی محترم واقعا زحمت میکشید

  48. چقدر جالب و بدون دشواری این محصولاتتون را از سایتتون میشه خریداری کرد. ممنونم از سایت خوبتون.

  49. سلام خداقوت. مطالب سایت را کاملا مطالعه کردم. ممنونم ازاین که اطلاعات خوبی در اختیار ما قرار می دهید. می خواهم رفلکتور چشم گربه ای به صورت عمده سفارش دهم. ممنون میشم در مورد نحوه ی سفارش راهنمایی ام کنید.

  50. سلام چشم گربه ای ایمنی دو طرفه جزء تجهیزات ترافیکی بوده که برای دید در شب بسیار مناسب است که رانندگان بتواند به راحتی حد و حدود جاده را ببینند این محصول خیلی عالی وبا کیفیته ممنون.

  51. سلام وقت بخیر همسرم کارمنده راهسازی شهرمون هست و مسئولیت خرید این ابزار ها رو به عهده داره
    قیمت فروش همکاری این چشم گربه ای های دو طرفه چنده؟

  52. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم

  53. سلام
    رفلکتور چشم گربه ای از تجهیزات ترافیکی بوده و برای ایمنی بیشتر در جاده ها از آنها استفاده می شود، این تجهیزات برای دید در شب بسیار مناسب بوده؛ که رانندگان بتواند به راحتی حد و حدود جاده را تشخیص دهند.

  54. سلام
    من به شهرداریها و راهنمایی رانندگی توصیه می کنم از این چشم گربه ای های دو طرفه ایمنی که محصول خود ایران است استفاده کنند کیفیتش از نوع خارجی آن هم بهتر است

  55. سلام و درود به تولیدکنندگان ایرانی این کالا با کیفیت خیلی بالا تولید شده و برای حفظ جان رانندگان مهم است با خرید از سایت میتونید مقرون به صرفه خرید کنید و در وقت و انرژی صرفه جویی کنید

  56. سلام و درود به تولیدکنندگان ایرانی این کالا با کیفیت خیلی بالا تولید شده و برای حفظ جان رانندگان مهم است با خرید از سایت میتونید مقرون به صرفه خرید کنید و در وقت و انرژی صرفه جویی کنید

  57. سلام خسته نباشید این محصولتون داخل هر کارتن چه تعدادی هست یعنی من 1000 عدد میخوام باید چند عدد کارتن سفارش بدم؟

  58. سلام
    چشم گربه ای (رفلکتور) یک وسیله ایمنی بازتابنده است که در نشانه گذاری راه استفاده می گردد و جزو علائم افقی راه می باشد. معمولا به همراه خط کشی از چشم گربه ای به عنوان مکمل برای بهتر مشخص شدن محدوده خطوط عبور استفاده می گردد

  59. سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه پرتلاش فرتو ترافیک.این چشم گربه ای ها واقعا کاربردی هستند و ممنون که اینقد باکیفیت ساخته شدن.موفق باشید

  60. سلام وقت بخیر. با عرض معذرت من متوجه کاربرد این وسیله نشدم. میشه توضیح بدید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما