فروشنده موزاییک برجسته زرد ویژه نابینایان

فروشنده موزاییک برجسته زرد ویژه نابینایان این محصول را با مناسب ترین و ارزانترین قیمت ارائه می کند و به صورت کاملا مستقیم آماده همکاری با خریداران و متقاضیان می باشد. هم اکنون این فروشنده با راه اندازی سایت فروش آنلاین و فعالیت اینترنتی امکان خرید از راه دور و بدون محدودیت جغرافیایی را برای خریداران میسر نموده است از همین رو ثبت سفارشات محدود به ساعت مشخصی نیست و در صورت دسترسی به اینترنت با سهولت امکان پذیر می باشد.

فروشنده موزاییک برجسته زرد ویژه نابینایان

بررسی خصوصیات موزاییک برجسته

بررسی خصوصیات موزاییک برجسته شاید شما در پارک، پیاده رو و بسیاری از محل های عبور و مرور، موزاییک های برجسته ای را مشاهده کرده باشید که دارای تفاوت های خاصی با سایر موزیک های اطراف هستند که به منظور شناساندن راه به فرد نابینا به صورت برجسته و شیاردار طراحی شده اند.

برای اینکه بیشتر با این موزاییک ها آشنا شوید در این قسمت از مقاله قصد داریم که به بررسی خصوصیات موزاییک برجسته نابینایان بپردازیم.

این موزاییک ها شامل دو لایه زیرین و لایه رویی هستند که قسمت زیرین آنها اغلب دارای ضخامت زیادی است و می تواند فشار لایه رویی را تحمل کند، قسمت رویی نیز اغلب با چند خط موازی برجسته تزئین شده که بتواند هدایت گر فرد نابینا در طول مسیر باشد.

موزاییک های شیاردار با استفاده از از مواد اولیه همانند شن، ماسه، سنگ ریزه، سیمان، آب، مواد پلیمری قوی تولید می شوند و معمولاً در برابر فرسودگی و نفوذ آب دوام بالایی دارند.

از خصوصیات دیگر موزاییک های برجسته این است که معمولاً آنها به رنگ زرد طراحی می شوند تا افراد عادی بتوانند مسیر نابینایان را مشاهده کنند و با ایجاد مانع در سر راه فرد سبب بروز مشکل برای آنها نگردند.

با وجود اینکه سال های زیادی از ساخت موزاییک های زرد رنگ می گذرد، هنوز هم بسیاری از افراد با نحوه استفاده از این موزاییک ها آشنایی ندارند و با رفت و آمد از این مسیر مشکلات زیادی را برای فرد نابینا فراهم می کنند.

قیمت هر متر موزاییک برجسته زرد

قیمت هر متر موزاییک برجسته زرد در بررسی قیمت موزاییک برجسته عوامل متعددی را باید در نظر گرفت که از جمله مهمترین آنها عبارتند از:

  • شرکت تولید کننده و قیمت گذاری بر اساس هزینه ساخت، هزینه مواد اولیه
  • کیفیت موزاییک ها
  • نحوه خرید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از تولیدی و یا فروشگاه
  • میزان و حجم خرید

شما می توانید قیمت هر متر موزاییک برجسته زرد را از از طریق همین سایت جویا شوید و در صورت داشتن سوال های بیشتر با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. لازم است بدانید که این موزائیک ها به دلیل ارائه مستقیم از کارخانه و عدم حضور دلالان با کمترین نرخ به فروش می رسند و برای خریدارانی که نیاز به حجم بالایی از این محصولات دارند کاملا مقرون به صرفه می باشند.

2

  1. خرید خورده برای مصرف شخصی هم دارید؟
    چطور میتونم این موزاییک هارو اینترنتی سفارش بدم؟

    • سلام علی عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما