شرکت تولیدی انواع تابلو سرکوچه ای

تابلو سرکوچه ای، از جمله تابلوهای شهری است که جهت شناسایی معابر نصب می شوند. در گذشته به دلیل کوچک بودن محله ها نیاز چندانی به وجود تابلو نبود اما امروزه با گسترش شهرها و افزایش محله های جدید، لزوم نصب آن ها احساس می شود. این تابلوها را بر سر هر کوچه و خیابان می توان مشاهده کرد؛ نصب آن ها برای پیداکردن آدرس های جدید بسیار ضروری است.

شرکت تولیدی انواع تابلو سرکوچه ای

بررسی کیفیت انواع تابلو سرکوچه ای

بررسی کیفیت انواع تابلو سرکوچه ای مطمئنا برای شما هم پیش آمده که به دنبال یک آدرس جدید، به تابلو های نصب شده در ابتدای کوچه و خیابان نگاه کنید. استفاده از تابلوها، به جزء لاینفک زندگی امروز بشر تبدیل شده است. با افزایش روز افزون جمعیت، مکان ها و معابر جدید احداث می شوند که شناسایی آن ها نیاز مبرم به تابلو را بوجود می آورد. رنگ این تابلوها بنا به نوع فعالیت، متغییر بوده و نصب آن برعهده سازمان زیباسازی شهرداری ها می باشد.

تابلو های سرکوچه ای از جمله تابلو هایی هستند که برای شناسایی کوچه ها انتخاب شده اند. رنگ آن ها باید آبی باشد و به شکل مستطیل ساخته شوند. آن ها بصورت دیوارکوب یا پایه دار، و در ابعاد مشخصی ساخته می شوند.

کیفیت، در ساخت تابلوهای سرکوچه ای حرف اول را میزند. از آنجاییکه بصورت مداوم در معرض نور خورشید و باد و باران قرار دارند باید مقاومت لازم را داشته باشند تا نیاز به تعویض مجدد پیدا نکنند. جنس فلز به کار رفته دراین تابلوها، گالوانیزه، آهن یا آلومینیوم است، وبا رنگ الکترو استاتیک پوشانده شده اند. شبرنگ های استفاده شده در نمای این تابلوها، باید از نوع مرغوب و باکیفیت بوده تا دوام لازم را داشته باشد. فونت به کار رفته در آن ها هم باید زیبا و خوانا باشد. گاها این تابلوها مزین به تصاویر شهدا هم می باشند که همه این عوامل بر میزان قیمت آن موثر است.

کارگاه های سازنده، انواع تابلوهای انتظامی، از جمله تابلوهای سرکوچه ای را تولید کرده و به صورت حضوری یا در سایت های اینترنتی به فروش می رسانند. برای خرید تابلو سرکوچه ای ارزان، بهتر است آن را به صورت عمده و از سایت های معتبر عرضه کننده، خریداری نمود.

فروش ویژه تابلو سرکوچه ای

فروش ویژه تابلو سرکوچه ای صادرات برای هر کشوری از موضوعات مهم به شمار می رود زیرا موجب ارزآوری و رونق اقتصادی می گردد. اقلام صادراتی باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند تا متقاضیان خارجی تمایل به خرید آن پیدا کنند. تولید کنندگان داخلی همواره نهایت تلاش خود را برای تولید محصول با کیفیت به کار می گیرند.

یکی از اقلام صادراتی ایران، تابلوهای ترافیکی است که از آن جمله می توان به تابلوهای سرکوچه ای اشاره کرد. تابلوهای سرکوچه ای از تابلوهای پرکاربرد هستند که قیمت مناسبی نسبت به سایر تابلوها دارند. تابلو سرکوچه ای صادراتی، مطایق استاندارد های جهانی ساخته می شود و به جهت کیفیت خوب و قیمت مناسب متقاضیان زیادی دارد. بیشتر این خریداران، کشورهای همجوار هستند.

11

  1. نحوه انتقال محصول برای تبریز به چه شکله؟ چطور میتونم از قیمت هاتون مطلع بشم؟

    • سلام معین عزیز. وقت بخیر. به سراسر کشور ارسال داریم. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  2. سلام میشه از این تابلو برای ورودی خونه هم سفارش داد خیلی دوس دارم اسم خودم و همسرم رو این تابلو بزنم و وصل کنم به درب ورودی ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام خانم رسولخانی. وقت بخیر. جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

  3. این تابلو های سرکوچه هم ظاهر خوبی داره و هم خیلی کاربردی و مفیده. ممنون از تولید این محصولات ضروری

  4. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت این محصولتونو بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  5. سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم شما فروش حضوری هم دارید؟ شعباتتون کجاست؟ ممنون از پاسخگوییتون

  6. سلام خسته نباشید، خیلی ممنون از سایت خوب و جامعتون که انقدر دقیق درباره محصولات توضیح دادید.

  7. سلام و وقت بخیر
    من مدتیست که از مشتریان این مجموعه هستم قبل از این با شخص دیگری همکاری داشتم و اتفاقی با این سایت آشنا شدم
    وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالی انواع تابلو و تجهیزات ترافیکی ازشون تشکر کنم و به شما هم پیشنهاد میکنم حتما از محصولات ارزنده این سایت استفاده کنید

  8. با سلام بعد از خرید چند روز کاری زمان میبرد تا آماده بشه؟ برای خرید عمده باید تماس بگیرم؟ یا داخل واتساپ پیام بدم؟؟

  9. سلام برای اتفاده از این تابلو ها برای کوچه و شهر حتما نیاز به مجوز شهداری می باشد یا خیر خودمون هم میتونیم نصب کنیم ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما