خرید آنلاین انواع تابلو هدایت مسیر

خرید آنلاین انواع تابلو هدایت مسیر را به راحتی و بدون هیچگونه اتلاف وقتی می توان از طریق وبسایت های فروش تجهیزات ترافیکی انجام داد. تابلو هایی که درون شهر ها به منظور راهنمایی اشخاص نصب شده اند و وظیفه آنها نشان دادن یک آدرس یا مکان خاص است را تابلوی هدایت مسیر می گویند.

آشنایی با انواع تابلو ها

تابلو را به طور کلی می توان اینگونه تعریف کرد که تابلو ابزاری است که برای نشان دادن یک مغهوم به کار می رود. تابلو ها دارای گونه های فراوانی است ولی تابلویی که اینجا مورد توجه ما می باشد، تابلو هدایت مسیر است. تابلو هدایت مسیر را به منظور این طراحی کرده اند که یک مکان و یا یک مکان مشخص را نشان می دهد، و رانندع می تواند با توجه به فرمانی که تابلو میدهد تغییر مسیر داده و به آن آدرس مورد نظر که ممکن است شهر، روستا، مکان دیگر، یک خیابان، یک مکان تاریخی و… باشد، برسد. تابلو های هدایت مسیر دارای انواع مختلفی است که در ادامه نام می بریم:

  • تابلو های هشدار دهنده
  • تابلو های انتظامی
  • تابلو های اخباری

که هر کدام از آنها دارای شرایط خاصی برای استفاده هستند.

خرید آنلاین انواع تابلو هدایت مسیر

رنگ تابلو های هدایت مسیر

تابلو های انتخاب مسیر دارای انواع مختلفی از نظر رنگ، شکل و … می باشند، این تابلو ها علاوه بر اینکه مفهوم اطلاعاتی شان بان با هم متفاوت است، تفاوت های دیگری هم با هم دارند. در ادامه به انواع تابلو راهنما با توجه به اختلاف رنگ آنها اشاره می کنیم:

  1. تابلو هدایت مسیر سبز رنگ
  2. تابلو های هدایت مسیر قرمز رنگ
  3. تابلو های هدایت مسیر آبی رنگ
  4. تابلو های هدایت مسیر سفید رنگ

باید توجه کنیم که دلیل هر رنگ با توجه به ماهیت و مفهوم تابلو تغییر می کند.

خرید آنلاین انواع تابلو هدایت مسیر

وقتی برای تابلو مختلف به بازارها مراجعه می کنیم، با تابلو های هدایت مسیر مختلفی رو به رو می شویم که هر کدام دارای قیمت و مشخصات فنی متفاوتی هستند. باید در زمان خرید به مشخصات تابلو ارائه شده توجه کنیم تا بهترین خرید را داشته باشیم، در ادامه به تعدادی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد اشاره می کنیم:

  • اندازه، سایز، شکل و رنگ تابلو هدایت مسیر
  • جنس تابلو هدایت مسیر
  • شرکت تولید کننده تابلو هدایت مسیر
  • مدت زمان شبرنگی بودن تابلو هدایت مسیر

و نکات دیگری مانند نصب در کنار جاده های برفی یا مناطق دارای رطوبت بالا را نیز باید در نظر گرفت.

خرید آنلاین انواع تابلو هدایت مسیر

خرید تابلوهاي ترافيکي هدایت مسیر

برای خرید تابلوهاي ترافيکي هدایت مسیر ، می توانید راه های مختلفی را امتحان کنید. به عنوان مثال یکی از راه ها خرید آنلاین انواع تابلو هدایت مسیر می باشد. شما می توانید برای خرید آنلاین، از فروشگاه های معتبری که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند این محصول را خریداری کنید. البته شرکت ما نیز در فروش آنلاین این محصول مشغول به کار است و شما برای این منظور فقط کافیست تا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید. با شماره گیری این شماره ها می توانید مشاوره ای رایگان در مورد محصولات ترافیکی توسط کارشناسان زبده ما دریافت کنید.

کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

تابلوهای راهنمای مسیر شهری

تابلوهای راهنمای مسیر شهری، از جمله محصولات ترافیکی هستند که بسیار کاربردی بوده و از بروز تصادفات جاده ای و خسارات جانی و مالی جلوگیری می کنند. این تابلو ها شکل های گوناگونی دارند که هر یک کاربرد مختلفی نیز دارند. به عنوان مثال نوعی از تابلو های راهنمای مسیر، به رنگ آبی و مستطیلی شکل می باشند. بعضی از آنها هشدار دهنده و مثلثی شکل با نواری قرمز می باشند. به طور کلی تابلوهای هدایت مسیر از نوع تابلو های هشدار دهنده به رانندگان می باشد تا بتوانند به راحتی مسیر خود را تشخیص دهند.

برای خرید آنلاین انواع تابلو هدایت مسیر همانطور که اشاره کردیم، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خریدی ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما