ارزانترین لیست قیمت فروش فریم خام تابلو ترافیکی | اولین نقاط تولید و ساخت علائم ترافیکی جاده ای

ارزانترین لیست قیمت فروش فریم خام تابلو ترافیکی  متعلق به شرکت های داخلی است که با تمام توان و با داشتن تجهیزات کامل درصدد راضی نگه داشتن مشتری چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت هستند.

لیست انواع فریم خام تابلو ترافیکی بستگی به نوع و جنس این تابلوها دارد، با توجه به این که این تابلوها از چه جنسی  ساخته شده اند و یا این که برای پوشش  آن از چه رنگ و موادی استفاده شده و با توجه به بزرگی و کوچکی این تابلوها قیمت ها از از پایین ترینر قیمت شروع می شود و کم کم و براساس شیب ملایم حالت صعودی به خود می گیرد. 

ساخت علائم ترافیکی جاده ای  در جهان از اواخر قرن نوزدهم یعنی زمانی که مردم  برای اولین بار شروع به استفاده از دوچرخه کردند شروع شد و بیشتر کاربرد این علائم بر سر تپه ها و شیب های پر خطر بود. 

ارزانترین لیست قیمت فروش فریم خام تابلو ترافیکی | اولین نقاط تولید و ساخت علائم ترافیکی جاده ای

تصویب اولین قانون علائم ترافیکی جاده ای و هشدار :

تصویب اولین قانون علائم ترافیکی جاده ای و هشدار :هخامنشیان اولین قومی بودند که در ایران  به صورتی  متفاوت از حالت امروزی از این علائم شروع به استفاده کردند ، در واقع در زمان هخامنشیان  کسانی که مسئول محافظت از کوچه ها و خیابان ها بودند خود تابلوهایی دست ساز می ساختند و بر سر کوچه ها می گذاشتند و با این کار رفت و امدها را کنترل می کردند تا این که در اواخر قرن نوزدهم و با ر وی کار امدن دوچرخه  علائمی به معنای احتیاط و خطر که با چوب و سنگ و به کمک دست ساخته می شد را  تولید کردند و  بر سر راه های پرپیچ و خم و تپه ها به کار می بردند

با صنعتی شدن شهرها و روی کار امدن ماشین این علائم به صورت پیشرفته تر و  به صورت گسترده در خیابان ها و جاده ها در ایران و در همه ی نقاط جهان مورد استفاده قرار گرفت. 

اولین قوم مصرف کننده علائم ترافیکی جاده ای و هشدار :

اولین قوم مصرف کننده علائم ترافیکی جاده ای و هشدار :رومی ها اولین قومی بودند که شروع به استفاده از از این علائم استفاده کردند و  انگلستان اولین کشوری بود که صدد استفاده از این علائم برآمدند. رومیان با سنگ جاده ها را از هم جدا می کردند ، سنگ هایی به اسم مایلیار که امروزه کلمه ی مایل هم از ان  گرفته شده است. 

استقرار اولین علائم ترافیکی جاده ای و هشدار بعد از اختراع دوچرخه :

استقرار اولین علائم ترافیکی جاده ای و هشدار بعد از اختراع دوچرخه :اولین علائم ترافیکی از جنس چوب و سنگ و برای هشدار  به رانندگان دوچرخه  و در محل های پر رفت و امد  و بر روی تپه ها و راه های پرپیچ و خم استفاده می شد و بعد از اختراع ماشین این علائم به صورت گسترده تر مورد استفاده قرار گرفت. 

ارزانترین لیست قیمت فروش فریم خام تابلو ترافیکی

ارزانترین لیست قیمت فروش فریم خام تابلو ترافیکیقیمت تابلو های راهنمایی و رانندگی  مختلف است و بسته به نوع جنسی که در ساخت این علائم به کار رفته   گالوانیزه و  یا گاردیل  و بزرگی و کوچکی این تابلوها   دارای قیمت های مختلفی است . تولید کننده تابلوهای ترافیکی سعی می کند با بالا بردن کیفیت و پایین بردن هزینه ها مشتری خود  را همیشه و در همه حال راضی نگه دارند. ارزانترین قیمت فروش فریم از طریق سایت های اینترنتی به دلیل نبودن واسطه و دلالان ممکن شده است.

عوامل موثر در قیمت گذاری تابلو ترافیکی

عوامل موثر در قیمت گذاری تابلو ترافیکیجنس این تابلوها از نوع گالوانیزه و یا گاردیل و بزرگی و کوچکی این تابلوها و پوشش و نوع رنگ و شبرنگی که در پوشش این تابلوها مورد استفاده قرار می گیرد ،  همگی این علائم در قیمت این نوع تابلوها تاثیر دارند. اما سعی شرکت ها و کارخانجات داخلی بر این است که تابلوهایی عرضه کند که هم کیفیت ان ها عالی  و هم قیمت ان ها مناسب باشد،  تا همه ی کسانی که نیاز به خرید این تابلوها دارند بدون این که در مضیقه قرا بگیرند تابلو را براساس کارکرد  و نیاز خود  انتخاب و خرید نمایند. 

سازندگان تابلو ترافیکی در کشور

سازندگان تابلو ترافیکی در کشورساخت تابلوهای ترافیکی در ایران  به صورت گسترده انجام می شود  ، تولیدکنندگان شرکت ها و کارخانجاتی زیادی هستند که زیر نظر ارگانی خاص به تولید و ساخت تابلوهای  و علائم رانندگی و همین طور ساخت تابلو معابر می پردازند .  شرکت های تولید کننده تجهیزات ترافیکی سعی می کنند این علائم را به طریقی تولید کنند که مورد تایید اداره ی راهنمایی و رانندگی و دستگاه های زیرربط قرار بگیرد. 

همه ی تابلوهای معابر و یا تابلوهای ی که علائم راهنمایی و رانندگی بر روی ان ایجاد شده اند  برای  نصب شدن در سطح شهر نیاز به پایه دارند که بنابر نوع تابلو و اندازه های ان و با در نظر گرفتن مکان نصب علائم را هنمایی و رانندگی ، پایه های مختلفی در سایزها  و اندازه های مختلف و  گوناگون ، از نوع کوچک و بزرگ و متوسط در نظر گرفته شده است.  

فروشنده انواع رنگ بندی تابلو ترافیکی

فروشنده انواع رنگ بندی تابلو ترافیکینوع رنگ و شبرنگی که در  ساخت این تابلوها به کار می رود باعث می شود که رانندگان در شب و جاهایی که تاریک است  و دید کمتری نسبت به بقیه ی جاها دارند، علائم هشدار را به خوبی ببینند و تشخیص دهند و اتفاق وحشتناکی در طول مسیر چه برای رانندگان و چه برای عابرین پیاده نیفتد.

فروش شبرنگ رده مهندسی هم در سایت های مختلف، و همچنین در سایت هایی که متعلق به کارخانجات تولید علائم رانندگی است صورت می پذیرد  که شما می توانید با مراجعه به این سایت ها و انتخاب انواع تابلو ترافیکی در رنگ های مختلف  که در سایت قرار داده شده است انتخاب خود را به راحتی انجام دهید  و با خرید اینترنتی و یا تلفنی محصول را دم درب منزل خود تحویل بگیریند.

نحوه خرید تابلو های ترافیکی

نحوه خرید تابلو های ترافیکیشما خریداران محترم  برای خرید علائم ایمنی به سایت های  شرکت ها و کارخانجات تولید تابلوهای ترافیکی  و علائم ایمنی مراجعه کنید و از طریق شماره تلفن هایی که در این سایت ها قرار داده شده است با کارخانجات و شرکت های سانده تماس بگیریند  و خرید  خود را دم درب محل کار و یا منزل خود تحویل بگیریند

و همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت های   کارخانجات و شرکت ها ی سازنده و تنها با فشار دادن چند دکمه ، کالای خود را از طریق اینترنتی خریداری نمایند و با دادن ادرس  خرید خود  را دم درب منزل و محل کار خود تحویل بگیریند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما